• f1brid­e
    Äldre 1 Apr 15:02
    5392 visningar
    40 svar
    40
    5392

    Skellefteåbrudar och samhällena därkring!!

    Hejsan!
    Såg att det fanns en tråd för oss från Guldstaden här, men den var ju avstängd Finns det verkligen så få brudar från Skellefteå här?! Eller samhällena omkring!?

    Hör av er här om ni finns

  • Svar på tråden Skellefteåbrudar och samhällena därkring!!
  • Pumpki­n
    Äldre 1 Apr 15:05
    #1

    Jag hänger med på ett hörn, är utflyttad för tillfället men nyfiken på er planering ändå

  • f1brid­e
    Äldre 1 Apr 15:16
    #2

    Det låter väldigt bra!

    Ingen som vet vart man bör vända sig för att få till en fin brudbukett i stan?

  • Pumpki­n
    Äldre 1 Apr 15:24
    #3

    Blomster af Atlegard är superduktiga, de hade jag valt om jag bott kvar tror jag. Buketten däremot har jag hört tar inga beställningar om man inte går via Desiree Nilsson (om hon fortfarande finns kvar?).

  • error
    Äldre 11 Apr 12:11
    #4

    Hejsan! Jag ska gift mig i augusti och bor utanför Skellefteå.. kul med en tråd för oss "härikring"

  • Pumpki­n
    Äldre 11 Apr 12:13
    #5

    Hej error! Vart ska ni gifta er? Kyrkligt? Borgerligt? Kommit långt i planeringen?

  • f1brid­e
    Äldre 11 Apr 12:16
    #6

    Heeej Error! Så härligt att du upptäckte denna tråd!
    Bor själv också utanför stan

  • error
    Äldre 11 Apr 22:30
    #7

    Vi ska gifta oss i Kusmarks kyrka, vi har inte kommit till att skicka ut inbjudningskorten men dom är på G. Kläderna är beställda, min vän ska vara värdinna, inbjudningslistan är klar. Vi ska ta kuvertavgift och det svåraste är hur man ska formulera det i inbjudan.

  • error
    Äldre 25 Apr 09:33
    #8

    hej! finns det ingen fler som ska gifta sig i Skellefteå kommun i sommar? Jag är supernyfiken på var alla är i planering och vill gärna dela lite tips och erfarenheter.

  • DanKat
    Äldre 25 Apr 09:38
    #9

    Här är en till!!! Vad grymt, vi ska också gifta oss i Kusmark precis some error!! Men det blir först nästa sommar.

  • DanKat
    Äldre 25 Apr 10:21
    #10

    Just ja, kan ju skriva hur långt vi har kommit i planeringen som error undrade

    Kyrka och festlokal är bestämda och bokade (hehe, dom tyckte vi va rätt tidiga Det är nog inte jättestor efterfrågan i dom trakterna )

    Ringarna beställdes förra veckan (beställde förlovningsringarna och vigselringen samtidigt eftersom vi vill ha så att dom säkert passar ihop).

    Har gjort en preliminär gästlista (vi vet att den kommer ändras eftersom det är ett bra tag kvar än, men på så sätt har vi åtminstone ett hum om hur många vi kommer vilja bjuda)

    Har funderat på var vi ska tillbringa bröllopsnatten (vi vill helst låna/hyra en mysig sommarstuga i närheten, min systers kompis gjorde så å då fick min syster fara dit innan å dekorera den å göra det fint, blev en jättemysig överraskning för brudparet för dom fick inte se den innan )

    Har funderat lite på förrätt å efterrätt (skulle va grymt att matcha färgtemat lite Har förresten en färg bestämd men vi ska ha någon/några fler också).

    Å sen ha vi (eller mest jag) funderat en hel massa på dekorationer!!! Det är typ det roligaste!!! Älskar att pyssla så jag ska fixa en del grejer själv

Svar på tråden Skellefteåbrudar och samhällena därkring!!