• Danielaa

    Bröllopsfotograf Göteborg m omnejd, bra pris?

    Någon som har tips på bra bröllopsfotograf i Göteborg me omnejd till bra pris?

  • Svar på tråden Bröllopsfotograf Göteborg m omnejd, bra pris?
  • Engla2006

    vet inte vad hon kostar, men hon e kanon, studion ligger i kungsbacka, vi har vart där flera ggr o tagit andra kort. www.studiock.se
    har tänkt att själva boka henne, men vi har så långt kvar så jag har inte kollat priser, men om du gör så återkom gärna..
    Lycka till

  • Munter

    Jag och min fru vill bara tipsa om en fotograf som är lite över det vanliga. Hon är fantastiskt duktig och har riktigt humana priser.
    Vi blev mer än nöjda. Bilderna blev helt fantastiska. Hon gjorde ett underbart bröllopsalbum efter att ha tillbringat hela dagen med oss.
    Hon heter Petra Jörstun. Gå in på hennes hemsida och kika runt.
    www.petrafoto.se/

    Tack till dig igen Petra om du läser det här.
    Många kramar från J&B

  • Danielaa

    Tack för tips! Petras bilder var väldigt fina, gillade dom verkligen, å väldigt bra priser tycker jag!
    Fler tips? Tänkte kika på lite olika innan vi bestämmer oss...!

  • Fluffbullarna

    Vi hade också Petra Jörstun och är enormt nöjda! I vanliga fall är vi båda väldigt fotoskygga, men hon fick oss att slappna av och kände verkligen av vilken typ av bilder vi ville ha. Rekommenderas varmt!

  • tolonta

    Jag har inte gift mig än, men har valt denna fotograf: www.photprint.se som jag tycker tar jättefina kort!

    Bra pris var det också...

  • jordgubbar och oboy
    tolonta skrev 2008-03-24 12:35:51 följande:
    Bra pris var det också...
    Vad kostade det? Hittade inga prisuppgifter på hemsidan?
  • Miss Sunshine

    Vi hade Alen, www.alenfoto.se. Se bröllopsbilder på sidan. Han var kanonbra, tog snygga bilder, trevlig och mycket engagerad. Han fotograferade oss före vigseln samt under vigseln och vi fick en cd med högupplösta bilder. Han har några olika typer av paket.

Svar på tråden Bröllopsfotograf Göteborg m omnejd, bra pris?