• PN78
    Äldre 10 Mar 19:07
    61115 visningar
    547 svar
    547
    61115

    Umeåbrudar 2008 fortsättning..

    Såg att tråden stängts, får se ifall jag är först med att starta en ny :)

  • Svar på tråden Umeåbrudar 2008 fortsättning..
  • PN78
    Äldre 10 Mar 19:08
    #1

    Har uppdaterat mitt galleri med vigselringen ifall någon är nyfiken.

  • TigerL­inn
    Äldre 10 Mar 19:10
    #2

    såg att tråden var sstängd men visste inte om nån öppnat en ny :) men bra att du gjrode det

  • ina ina
    Äldre 10 Mar 21:34
    #3

    Håller med, fint att du fixade en fortsättning på tråden

    I Lördags beställde vi våra ringar, våra förlovningsringar är inte speciellt vackra längre så vi valde att göra om våra två till en åt min m2b.

    Nu har alla tre florister hört av sig och det var ganska lika pris, lite varierande service. Men jag kommer nog inte anväda buketten jag skickade in och bad offert på, tycker det blir mycket pengar som bara kommer att vissna mellan 1800-2000:- bara för min brudbukett.. så jag ska tänka om lite..

    Dessutom har vi nu varit och kollat på lokalen och bordsplaceringen så nu är planerna för bordsplacering och dekorationer i full gång!

    Hur går det för er andra?

  • TigerL­inn
    Äldre 10 Mar 21:35
    #4

    vad vill du ha för bukett?

    vilken lokal ska ni ha?

    vi planerar inte nu.. jag gör kalkyl för att förhoppnings vis kunna börja planer till vecka kanske nästa..

    ina ina skrev 2008-03-10 21:34:00 följande:


    Håller med, fint att du fixade en fortsättning på tråden I Lördags beställde vi våra ringar, våra förlovningsringar är inte speciellt vackra längre så vi valde att göra om våra två till en åt min m2b. Nu har alla tre florister hört av sig och det var ganska lika pris, lite varierande service. Men jag kommer nog inte anväda buketten jag skickade in och bad offert på, tycker det blir mycket pengar som bara kommer att vissna mellan 1800-2000:- bara för min brudbukett.. så jag ska tänka om lite..Dessutom har vi nu varit och kollat på lokalen och bordsplaceringen så nu är planerna för bordsplacering och dekorationer i full gång! Hur går det för er andra?
  • Munchk­in
    Äldre 10 Mar 21:40
    #5

    Jag tyckte väl att det var bra länge sen nån skrev nåt i andra tråden...har ju sin logiska förklaring då *S*

  • TigerL­inn
    Äldre 10 Mar 21:41
    #6

    jopp :) nue vi här :)


    Munchkin skrev 2008-03-10 21:40:56 följande:
    Jag tyckte väl att det var bra länge sen nån skrev nåt i andra tråden...har ju sin logiska förklaring då *S*
  • fdLady­e
    Äldre 10 Mar 21:44
    #7

    Haloj: Vad jag vill ha för bukett en rundbukett med rosor som är vita och rosa med grön stickande ut lite här o där...lite vild.
    Om ni nu förstår
    och lokalen blir Hotell Forsen i Vindeln

  • TigerL­inn
    Äldre 10 Mar 21:47
    #8

    den buketten du har på bild i galleri??


    fdLadye skrev 2008-03-10 21:44:46 följande:
    Haloj: Vad jag vill ha för bukett en rundbukett med rosor som är vita och rosa med grön stickande ut lite här o där...lite vild.Om ni nu förståroch lokalen blir Hotell Forsen i Vindeln
  • TigerL­inn
    Äldre 10 Mar 22:06
    #9

    somnade alla?

  • ina ina
    Äldre 10 Mar 22:23
    #10
    TigerLinn skrev 2008-03-10 21:35:35 följande:
    vad vill du ha för bukett?vilken lokal ska ni ha?vi planerar inte nu.. jag gör kalkyl för att förhoppnings vis kunna börja planer till vecka kanske nästa..ina ina skrev 2008-03-10 21:34:00 följande:
    Buketten jag ville ha var med lila, vit och rosa rosor + en del orkidéer i men jag kanske bara gör den mindre än vad offerten ligger på, ska traska till floristen nån dag här i veckan har jag tänkt

    Vi ska ha bröllopsmiddag och fest på Sävargården, himla praktiskt när den ligger mittemot kyrkan, minimerar transporter
Svar på tråden Umeåbrudar 2008 fortsättning..