• Lady o Lufsen
    Äldre 3 Mar 21:30
    6187 visningar
    26 svar
    26
    6187

    Att en tråd tas bort...

    ...och inte bara stängs av för ytterligare inlägg- Vad beror det på?

  • Svar på tråden Att en tråd tas bort...
  • GME76 080802
    Äldre 3 Mar 21:32
    #1

    Är det snål-tråden du tänker på ??

  • Lady o Lufsen
    Äldre 3 Mar 21:33
    #2

    Ja.
    Först stängdes den av men sen togs den bort?

    Säkerligen inte varken den första eller sista men jag blir nyfiken på av vilken/vilka anledningar man tar bort den helt o hållet.

  • GME76 080802
    Äldre 3 Mar 21:35
    #3

    Den tappade tråden kanske . Stämningen vart ju inte den bästa och gick ifrån ämnet en aning.

  • Lady o Lufsen
    Äldre 3 Mar 21:37
    #4

    Citerar mig själv (för andra gången idag )
    Är inte bara nyfiken på av vilken/vilka anledningar just den tråden togs bort utan också trådar i största allmänhet.

    Lady o Lufsen skrev 2008-03-03 21:33:10 följande:


    Ja.Först stängdes den av men sen togs den bort?Säkerligen inte varken den första eller sista men jag blir nyfiken på av vilken/vilka anledningar man tar bort den helt o hållet.
  • Lady o Lufsen
    Äldre 3 Mar 21:38
    #5

    Jomen det kryllar det ju av trådar som gör...utan att för den sakens skull tas bort.
    Och min undran är ju mera varför man inte "bara" stängde av den utan även raderade den?
    GME76 080802 skrev 2008-03-03 21:35:56 följande:


    Den tappade tråden kanske . Stämningen vart ju inte den bästa och gick ifrån ämnet en aning.
  • Lady o Lufsen
    Äldre 3 Mar 21:47
    #6

    Nå´n som vet?

  • Lady o Lufsen
    Äldre 3 Mar 22:10
    #7

    Ingen som vet

  • Pumpki­n
    Äldre 3 Mar 22:13
    #8

    Eftersom jag tog bort den så ska jag svara

    Den enda anledningen till att den togs bort var att stängningsfunktionen inte fungerade. Så istället för att diskussionen skulle fortsätta - både OT och stundtals hetsig - i väntan på att funktionen kanske funkar någon gång imorgon när Johan kollat på det, plockade jag helt enkelt bort den.

    Nog bra svar?

  • Lady o Lufsen
    Äldre 3 Mar 22:16
    #9

    Jaa då Pumpkin, det var ett alldeles nog bra svar trots att anledningen var lite dålig- det borde funka att bara stänga av en tråd utan att ta bort den- men det kan ju inte du påverka...

    Men annars då- av vilken/vilka anledningar raderas en tråd?

  • Pumpki­n
    Äldre 3 Mar 22:19
    #10

    En tråd plockas bort om TS är en annons av något slag eller på annat sätt bryter mot våra forumregler. Det är nog de enda anledningarna till att jag plockat bort en tråd i alla fall. Men om en diskussion i en tråd skulle hetta över så till den milda grad att det är mängder av personliga påhopp och/eller känslig information i den så skulle den också plockas bort.

    Hmm, måste fundera lite på om det finns några fler anledningar

Svar på tråden Att en tråd tas bort...