• aprill bröllo­p
    Äldre 12 Feb 17:57
    37386 visningar
    21 svar
    21
    37386

    Herbalife någon??

    Finns det någon här som har erfarenhet av herbalife?
    Fungerar det?
    Blir man piggare och får mer energi om man äter alla vitaminer och örter som de rekomenderar?
    Är det svårt att hålla vikten när man e färdig?

    Många frågor blev det.. Jag e tacksam för de svar som ni har.

  • Svar på tråden Herbalife någon??
  • lizzyp­izzy
    Äldre 12 Feb 18:03
    #1

    Jag har provar Herbalife några gånger och det är jätteeffektivt. Jag blev betydligt piggare och jag rasade i vikt. Båda gångerna jag kört det så har jag blivit gravid och inte kunnat fortsätta.
    Lite dyrt dock tycker jag och sen saknade jag att få tugga.

  • nilia
    Äldre 12 Feb 19:16
    #2

    Hej!
    Jag körde herba förra året i drygt 9 månader. Piggare kan jag väl inte påstå att jag kände mig. Gick bara ner 3 kilo men jag tappade 7cm runt midjan. Just då kändes det ju kul! Men efter ett tag så fick jag magkatarr, väldigt svår och jobbig sådan. Min läkare påstod att det var pga herbalife. Hon sa att om man ska köra det så får man bara byta ut max 1 mål/dag. Sen så slutade jag äta herba och då gick jag upp allt + fick tillbaka min cm och lite där till=(

    Nu har jag istället börja träna vädligt mycket och äter på regelbundna tider och försöker äta lite nyttigare med ändå inte extremt. Och nu har jag redan på 3 veckor gått ner 1.5 kg och tappat 3.5cm runt midjan=) Men hebra fick jag ju hålla på i 5 månader innan det ens började hända något!

    Så ska jag vara helt ärlig så skulle jag inte rekommendera herbalife. Tror mer på att göra små förändringar i den vanliga maten man äter och röra på sig så mycket det bara går! Det är på alla sätt och vis bättre för kroppen i det långa loppet! Och lättare att hålla sin vikt när man väl har nått den!

    Hoppas du blev något klokare=)

  • Balind­a
    Äldre 12 Feb 19:17
    #3

    håller med ovan.. du går ofta upp det du gått ner efter en pulverdiet, finns mycket bättre alt.

  • postch­affise­n
    Äldre 13 Feb 00:49
    #4

    Jag kan bara rekommendera herba. Äter själv produkterna o minskar i både omfång o vikt o känner mig piggare än vad jag gjorde innan. o folk runt omkring ser o märker skillnaden kan jag ju säga.

  • Äldre 1 Mar 00:00
    #5

    har oxå ätit herbalife
    och måste tyvärr säga att det är inget jag rekomenderar...
    Det är nästan lite för gott för att det ska funka...
    höll på i 8 månader, tappade då 3 kg och 6 cm i midjan...
    men som med pulverdieter, så gick jag upp allt+ något kilo till....

    Nu har jag lagt om kosten och rör mig mer, tappar vikt hela tiden...*jippi*...

  • CinLov­e
    Äldre 4 Mar 10:47
    #6

    Herbalife är jättebra och fungerar utmärkt, det har jag många exempel på. Det är absolut inget fel med att byta ut två mål om dagen, men alla tre ska man inte byta ut. Om man saknar att tugg kan man mixa pulvret med fil eller yoghurt och ha flingor eller müsli i så får man tugga... det finns många många varianter och allt sådant ska ni kunna få svar på från den ni köper av, annars tipsar jag er att köpa av någon annan. Om man går upp allt efter så har man inte stabiliserat vikten, man kan inte bara sluta tvärt och gå tillbaka till sitt gamla ätande.

    Som med all viktminskning är motion A och O. Men man måste inte sprigna till gym eller jympa för att motionera.

    www.slugkost.se finns några historier om hur folk har nått resultat, jag har träffat fler än häflten personligen så jag vet att det är sanna historier.

    Lycka till fellow brides

  • trofas­t
    Äldre 9 Mar 11:22
    #7

    Jag äter herbalife till frukost. Min svärfar "håller" på med det så jag får det till överkommligt pris. Just nu äter jag det inte för att banta utan för att jag mår så jäkla bra av det (och jag slipper äta mat till frukost vilket jag mår illa av).

    Imorgon kommer jag börja "banta" måste ner nästan 10 kg till augusti då jag skall gifta mig (jippie) så jag känner mig i alla fall motiverad.

    Jag har inget negativt att säga om herbalife utom priset kanske??

    Jag kommer däremot att köra viktväktarna för jag älskar mat!! Det blir herbalife till frukost dock!!

    (min man äter också det till frukost för att han mår så bra av det och jag vet flera som äter det i kombination med träning, alltså muskelbyggare).

    Lycka till!

  • postch­affise­n
    Äldre 10 Mar 08:16
    #8

    Både finska hockeylandslaget o LA Galaxy käkar det för att må bra så det är ju knappast några skitgrejjer.

  • 080513 3
    Äldre 20 Mar 15:06
    #9

    verkligen att rekommendera,man kan ju som sagt inte sluta tvärt,utan man ska ju fortsätta äta en shake om dan.

  • Quicks­and
    Äldre 20 Mar 15:10
    #10

    jag har testat, men rekommenderar att köra GI eller Viktväktarna eller liknande där du kan äta...
    för vad än folk säger så är alla pulverdieter en riktig jojo-bantning, du kommer att gå upp igen.... lite eller mycket men upp kommer det att gå.
    så jag skulle hellre lägga pengarna på någon man kan äta istället, för då lär du dig även att laga nyttig mat samtidigt som du går ner...
    det viktigaste är att röra på sig, det är A och O.
    Lycka till...

    Jag har kört Viktväktarna nu i 2 veckor snart, har minskat 3,5 kg och då har jag ätit det jag velat äta.

Svar på tråden Herbalife någon??