• Bluebr­ide
    Äldre 12 Feb 10:22
    18635 visningar
    75 svar
    +1
    75
    18635

    Tjejer, låt oss hjälpa varandra - budgettips - hoppas på många svar

    jag fick en idé av en annan BT-are att samla ihop lite tjejer som kan hjälpa varandra på bröllopet för att få hjälp och få ner budgeten. Hur många vill vara med. Jag kan ställa upp var som helst du når med sl-kortet vid bröllopet. Förberedelser kan jag den pyssligare biten. Men "anmäl" dig och ta upp sen vad du vill ha hjälp med.

  • Svar på tråden Tjejer, låt oss hjälpa varandra - budgettips - hoppas på många svar
  • krian8­7
    Äldre 9 Mar 15:08
    #51

    Bluebride - Stockholm (vart än SL-kortet går)
    Masha: Göteborg
    Ohlala - Stockholm (dit det underbara sl kortet tar mig)
    finns EVENTUELLT i Göteborg en del av sommaren.
    Krian87: Bromölla

  • brud08­0808
    Äldre 9 Mar 15:14
    #52

    Hej, ansluter mig. Finns i Kramfors (Ångermanland), kan hjälpa till med barnpassning, skjutsning, dukning etc.

  • SplusP
    Äldre 9 Mar 18:12
    #53

    Hej!
    Hehe jadu det var en bra fråga. Var det något speciellt du tänkte på? Jag kan tänka mig servering osv =)


    krian87 skrev 2008-03-04 20:11:23 följande:
    Hej.Vad kan du hjälpa till med?=)
  • krian8­7
    Äldre 10 Mar 17:15
    #54

    Hej, nja inte direkt=) mer så man viste lite iaf=)


    SplusP skrev 2008-03-09 18:12:21 följande:
    Hej!Hehe jadu det var en bra fråga. Var det något speciellt du tänkte på? Jag kan tänka mig servering osv =)
  • mo chuisl­e mo chroí
    Äldre 14 Apr 12:28
    #55

    Jag kan hjälpa till vi håller på att flytta till sthlm nu( min blivande är därifrån). Ingen som vet om någon lägenhet ;)?
    vi skall gifta oss sommaren 2009 och bröllopet kommer att vara i sthlm.
    Jag är utbildad kock och servitris om ngn behöver hjälp har varit hovmästare flera ggr på bröllop.

    Vad jag behöver hjälp med vet jag inte än..

    kramiz :)

  • mika 080705
    Äldre 14 Apr 12:33
    #56

    Bluebride - Stockholm (vart än SL-kortet går)
    Masha: Göteborg
    Ohlala - Stockholm (dit det underbara sl kortet tar mig)
    finns EVENTUELLT i Göteborg en del av sommaren.
    Krian87: Bromölla
    mika080705: Borlänge (dalarna)

  • mo chuisl­e mo chroí
    Äldre 14 Apr 12:37
    #57

    Jo jag kan oxå göra brudbukett har allt material till dessa oxå ;)bara ni har en önskebild så :)jag kan göra håruppsättningar barnpassning jaa lite av varje:)

  • ohlala
    Äldre 14 Apr 12:38
    #58

    tjejer! kopiera listan och skriv vart ni bor+ nickname + vad ni kan tänkas göra och sen kan ni skriva frågor under listan!!!!!!!!!!!!!!!

  • Bluebr­ide
    Äldre 14 Apr 23:03
    #59

    beror på var ni letar och hur mycket ni vill betala.

    Tar gärna hjälp med håruppsättning, kan du smink med?

    mo chuisle mo chroí skrev 2008-04-14 12:28:45 följande:


    Jag kan hjälpa till vi håller på att flytta till sthlm nu( min blivande är därifrån). Ingen som vet om någon lägenhet ;)?vi skall gifta oss sommaren 2009 och bröllopet kommer att vara i sthlm. Jag är utbildad kock och servitris om ngn behöver hjälp har varit hovmästare flera ggr på bröllop.Vad jag behöver hjälp med vet jag inte än..kramiz :)
  • Nattis 080719
    Äldre 15 Apr 11:42
    #60

    Bor: Stockholm (Nacka)
    Plats där bröllopet hålls (om annat än hemstaden):Stockholm
    Bröllopsdatum: 19/7/08
    Jag skulle gärna få hjälp med: Servering
    Jag kan hjälpa till med: Servering...säkert annat också som jag inte kommer på just nu =)

Svar på tråden Tjejer, låt oss hjälpa varandra - budgettips - hoppas på många svar