• Bluebr­ide
    Äldre 12 Feb 10:22
    18613 visningar
    75 svar
    +1
    75
    18613

    Tjejer, låt oss hjälpa varandra - budgettips - hoppas på många svar

    jag fick en idé av en annan BT-are att samla ihop lite tjejer som kan hjälpa varandra på bröllopet för att få hjälp och få ner budgeten. Hur många vill vara med. Jag kan ställa upp var som helst du når med sl-kortet vid bröllopet. Förberedelser kan jag den pyssligare biten. Men "anmäl" dig och ta upp sen vad du vill ha hjälp med.

  • Svar på tråden Tjejer, låt oss hjälpa varandra - budgettips - hoppas på många svar
  • Eksjöb­rud08
    Äldre 12 Feb 20:27
    #31

    Här skulle jag gärna vilja vara med! Lite långt till Stockholm, men någon var ju från Växjö, dit är det överkomligt.

    Bor: Eksjö, där även festen hålls
    Bröllopsdatum: 080802
    Jag skulle gärna få hjälp med: hår, make-up, transport, bindning av brudbukett
    Jag kan hjälpa till med: pyssel, servering, borddekorationer (om vi tillsammans kan ha lite kreativa idéer)

    Bluebride blev lite intresserad av smyckena. Har du några smakprov där man kan titta på vad du har?

  • ohlala
    Äldre 12 Feb 20:49
    #32

    underbart bluebride! jag kan och bokar in redan nu haha

  • Bluebr­ide
    Äldre 12 Feb 21:12
    #33

    nej tyvärr inye, men inboxa mig så jag får veta lite mer om vad du är mest intresserad av


    Eksjöbrud08 skrev 2008-02-12 20:27:24 följande:
    Här skulle jag gärna vilja vara med! Lite långt till Stockholm, men någon var ju från Växjö, dit är det överkomligt.Bor: Eksjö, där även festen hållsBröllopsdatum: 080802Jag skulle gärna få hjälp med: hår, make-up, transport, bindning av brudbukettJag kan hjälpa till med: pyssel, servering, borddekorationer (om vi tillsammans kan ha lite kreativa idéer)Bluebride blev lite intresserad av smyckena. Har du några smakprov där man kan titta på vad du har?
  • Bluebr­ide
    Äldre 12 Feb 21:13
    #34

    kul, men matlagning är inte min grej


    ohlala skrev 2008-02-12 20:49:53 följande:
    underbart bluebride! jag kan och bokar in redan nu haha
  • ohlala
    Äldre 12 Feb 21:15
    #35

    bluebride: matlagning, nu fattar jag inte riktigt....

  • SplusP
    Äldre 12 Feb 21:24
    #36

    Jag kommer från Skåne så om någon vill ha hjälp där så kan jag ställa upp =)

  • Bluebr­ide
    Äldre 12 Feb 21:33
    #37

    hi hi läste fel
    tänkte ha buffé, kan vara bra att få hjälp med det, är inte hemma i köket


    ohlala skrev 2008-02-12 21:15:26 följande:
    bluebride: matlagning, nu fattar jag inte riktigt....
  • Tutik och Prasar­t
    Äldre 13 Feb 10:48
    #38
    Bluebride skrev 2008-02-12 12:33:09 följande:
    ok. jag bor nog längst bort, men tänker ha bröllopet i kungsängenTutik och Prasart skrev 2008-02-12 12:30:11 följande:
    Det är min sambos syster som bor i sköndal.
    Vi bor i Växjö. Så det blir lite svårt med träffar och sådant, tänkte om vi bara skulle ses här och tipsa varandra med saker. Men det kan vara lite svårt för jag vet inte vad ni har för butiker i Stockholm som är bra.
  • gustaf­matild­a
    Äldre 13 Feb 12:16
    #39

    Jättebra tråd!

    Några från Malmö som vill hjälpa till och ha hjälp? Det är här jag kommer att ha bröllopet, men jag kommer att flytta upp till Linköping nu om några veckor, så jag kan även hjälpa till där! =)

    Min situation är lite rörig, men maila om ni är intresserade av hjläp/hjälpa till på mitt!

  • krian8­7
    Äldre 14 Feb 21:49
    #40

    Bor:Bromölla (=skåne/blekinge gränsen)
    Plats där bröllopet hålls (om annat än hemstaden): Edenryd(utanför bromölla) =)
    Bröllopsdatum:080712
    Jag skulle gärna få hjälp med:Evenuellt servering, barntillsyn
    Jag kan hjälpa till med: barntillsyn,förare(i transport), alltiallo..=)
    Bara till o höra av sig..=)

Svar på tråden Tjejer, låt oss hjälpa varandra - budgettips - hoppas på många svar