• Lotta7­5
    Äldre 6 Feb 15:32
    13527 visningar
    8 svar
    8
    13527

    Möhippa/Svensexa i Västerås

    Jag och min man ska organisera en Möhippa respektive Svensexa till våra bästa vänner i Västerås.

    Tacksam för tips på vad man kan göra.

    Mvh Lotta

  • Svar på tråden Möhippa/Svensexa i Västerås
  • Linda Adamss­on
    Äldre 6 Feb 15:52
    #1

    Både jag och min man fick spela in en egen låt i en proffesionell musikstudio. Resulatet spelades till allas förtjusning upp på bröllopet. Självaste inspelningen var galet rolig. Hela gänget skrattade så vi grät. Gå in på deras hemsida www.streamlinestudio.se

  • Skottd­agen20­08
    Äldre 6 Feb 16:00
    #2

    Jag har blivit hippad och jag fick skjuta lerduvor, åka fyhjuling, vara på strike och bowla och käka middag sedan försvann nästan alla hem till sitt då de var krassliga och hade småbarn

  • Skottd­agen20­08
    Äldre 6 Feb 16:03
    #3

    Min m2b ska få sin i helgen och jag vet inte vad de har hittat på här i stan.

  • Äldre 17 Feb 08:33
    #4

    Om någon tycker om, skulle jag definitivt rekommendera att spela på en nattklubb! I Warszawa är en cool klubb. Jag var och vi gillade med sin pojkvän. Bra plats för en svensexa. neworleans.pl/en/

  • Äldre 22 Feb 21:31
    #5
    -1

    Om ni vill förena nytta med nöje så varför inte beställa hem en instruktör/brandman och köra en HLR-utbildning eller brandutbildning i all enkelhet, tar cirka 1 timma och är både roligt och livsviktigt.Glad

  • Äldre 23 Mar 10:39
    #6
    New Orleans självklart! Det finns inget bättre än en privat dansshow på VIP-room. Tjejerna är otroliga! Sköna, seksiga och otroligt duktiga. Alltig serveras med klass och elegans. http://neworleans.pl/en/?nkpage=2
  • Äldre 10 Apr 08:22
    #7

    Tips till möhippor m.m. i Västerås/Uppsala/Sthlm: slaventommy.blogspot.com 

  • Äldre 13 Jul 10:27
    #8

    Dessa är väldigt duktiga och det är något som inte ska gör vilket är väldigt kul! VocalLife

    www.vocallife.se/team-building/privata-korevent/

Svar på tråden Möhippa/Svensexa i Västerås