• Glamou­r81
    Äldre 3 Feb 11:36
    16044 visningar
    7 svar
    7
    16044

    Noter till "Let Me Love You"

    Jag och min sambo blev överförtjusta i Johan Beckers "Let Me Love You" (gjordes ursprungligen av Jed Madela). Någon som vet hur man får tag på noter till den?

  • Svar på tråden Noter till "Let Me Love You"
  • jelikr
    Äldre 3 Feb 11:37
    #1

    Gillar precis samma låt...skulle oxå vilja ha noter eller åtminstonde ackorden...

  • Glamou­r81
    Äldre 3 Feb 16:05
    #2

    Såg efter ett tags letande att noterna finns på www.notpoolen.com Är dock osäker på om nåterna enbart är för solosång eller om det finns pianokomp till framgår inte riktigt. Har dock skickat en förfrågan så hoppas man får svar snart.

  • 8augus­ti2008
    Äldre 13 Feb 22:24
    #3

    Notpoolen är oftast melodi plus ackordanalys, så kolla med den som ska spela att det är OK, oftast är det det..

  • Mrs Edward­s
    Äldre 14 Feb 12:50
    #4

    Låten är originalskriven av Johan Becker så det är Jed Madela som gör en cover på Johans låt. Visst är det en bra bröllopslåt?

  • Mizty
    Äldre 14 Feb 14:18
    #5

    Åh, vad kul att några fler fastnat för den Jag/Vi älskar den låten (vår låt) ska ha den i kyrkan. Toppen om dom noterna funkar, då ska jag oxå köpa dom där i så fall!

  • Äldre 12 Dec 12:43
    #6

    You can dowload Let me love you

  • Äldre 12 Dec 12:44
    #7
    You can dowload fre let me love you ringtone here: ringtonesmobile.net/let-me-love-you-ringtone-download.html
Svar på tråden Noter till "Let Me Love You"