• Annaoc­hHenri­k
    Äldre 24 Jan 11:56
    64529 visningar
    377 svar
    377
    64529

    Jämtlandsbrudar 2008!

    Visst borde vi brudar 2008 från Jämtland/Härjedalen ha en egen tråd där vi kan utbyta tips, idéer och bara prata strunt? Det tycker i alla fall jag, så jag startar upp en tråd och hoppas att ni hänger på!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-22 17:52
    Här är nästa tråd: www.brollopstorget.se/Forum-5-66/m2868077.html

  • Svar på tråden Jämtlandsbrudar 2008!
  • 2008-0­8-09
    Äldre 24 Jan 17:43
    #1

    Hej hej Anna! Klart jag hänger på! Undrar om vi blir så många fler!

  • Nienna
    Äldre 24 Jan 17:52
    #2

    Jag hänger gärna på! Har saknat en Jämtlandstråd!

  • 2008-0­8-09
    Äldre 24 Jan 17:55
    #3

    Kul!! Har liksom inte sett så många från Jämtland i farten här på BT så det är ju jättekul!
    När/var/hur gifter du dig?

  • Nienna
    Äldre 24 Jan 18:07
    #4

    2008-08-09 skrev 2008-01-24 17:55:30 följande:


    Kul!! Har liksom inte sett så många från Jämtland i farten här på BT så det är ju jättekul! När/var/hur gifter du dig?
    Vi gifter oss den 19 juli, borgerligt utomhusbröllop nere vid Hotagssjöns strand i Laxviken (där vi bor).

    Har en bröllopsblogg: blogg.gamman.se/Nienna/index.asp
  • Annaoc­hHenri­k
    Äldre 24 Jan 18:18
    #5

    Se där ja, vi är i alla fall 3 stycken! Vet om några till som förhoppningsvis hittar hit så småningom.
    Nienna: Det låter jättehärligt! Vi hade också planerat borgerligt utomhus, men vi fegade ur med tanke på vädret... Nu blir det i Östersunds Rådhus istället, tror det blir hur bra som helst!

  • Nienna
    Äldre 24 Jan 20:08
    #6
    AnnaochHenrik skrev 2008-01-24 18:18:44 följande:
    Se där ja, vi är i alla fall 3 stycken! Vet om några till som förhoppningsvis hittar hit så småningom.Nienna: Det låter jättehärligt! Vi hade också planerat borgerligt utomhus, men vi fegade ur med tanke på vädret... Nu blir det i Östersunds Rådhus istället, tror det blir hur bra som helst!
    Det blir säkert jättebra med rådhuset! Min pappa och bonusmamma gifte sig där för 21 år sedan.

    Där vi ska gifta oss finns det en paviljong, så är vädret inte allt för dåligt gör det ju inget. Men skulle det tokregna/hagla/storma så får vi väl vara i bygdegården där vi ska ha festen.
  • Pumpki­n
    Äldre 24 Jan 20:13
    #7

    Som utflyttad härjedaling känner jag att jag måste kika in här och säga Hej!

  • 2008-0­8-09
    Äldre 24 Jan 20:34
    #8

    Rådhuset blir säkert alldeles perfekt Anna! Vart kommer ni att ha festen?
    Oh jag tycker det är HUR mycket som helst att göra..vissa dagar är det roligare än andra känner jag. Ibland önskar jag att jag vore snorrik så jag kunde anställa någon att göra all planering! Men de flesta dagar ÄLSKAR jag allt vad bröllopsplanering heter!
    Vad står näst på tur för er då?
    För oss är det nog att få färdigt inbjudningarna, börja med klänningen och prova ut kläder till karln.

  • ellino­rw
    Äldre 25 Jan 05:02
    #9

    Hej hej!

    Jag kommer inte från Jämtland, men vi ska gifta oss i Östersund 2 augusti i år.

  • Annaoc­hHenri­k
    Äldre 25 Jan 07:23
    #10

    Väkommen hit, ellinorw! Kul att vi börjar bli några stycken!
    2008-08-09: Vi ska ha festen i Aspåsgården... Blir ju lite lång transport från vigsel till fest och sen hem på natten, men det blir nog bra ändå!
    För vår del är det jättemycket som lossnat på sistone, bokat själva vigseln, frisör, fotograf och band till festen. Nästa steg är nog att sätta sig ner och pyssla med inbjudningskorten. Kan inte riktígt bestämma mig för när vi ska skicka ut dem, svårt...
    Blev det fest i Tulleråsen för er, eller hur blev det?

Svar på tråden Jämtlandsbrudar 2008!