• my heart
    Äldre 23 Jan 15:34
    19011 visningar
    48 svar
    48
    19011

    måste man ha sex på bröllops natten?

    Jag vet att det är en klyssa lite grann,"det är klart man ska ha sex då" men jag kan känna att,nä varför det.Tänk om man har kul och partar vidare så ska man till sängs och så funkar det inte.

    Jag hatar att ha det när HAN har druckit
    Själv kan jag gärna vara lite rund under fötterna

  • Svar på tråden måste man ha sex på bröllops natten?
  • starch­ick
    Äldre 23 Jan 15:49
    #1

    Gissar att det inte blir nåt på vår bröllopsnatt iaf...det kommer förmodligen vara fest hela natten och man e la skittrött och säkert lite småfull...ingen höjdare...Bättre morgonen efter

  • Jennie­carlss­on
    Äldre 23 Jan 15:52
    #2

    Här ska det fina badkaret som ligger i mitten av hotellrummet att invigas=).

  • Waerst­a
    Äldre 23 Jan 15:53
    #3

    Självklart säger jag!

  • Kärlek ger näring åt själen
    Äldre 23 Jan 15:55
    #4

    Beror nog på hur trötta vi är Annars blir det Dagen efter ;-D

  • Fru Almqvi­st
    Äldre 23 Jan 15:57
    #5

    Om man nu ska avslöja sig här... hmm jag kan bara säga - morgonen efter...

  • Bride in Englan­d
    Äldre 23 Jan 15:59
    #6

    Ja det maste man. Haha skamt asido, det gor man ju precis som man vill och kanner for Som Fru Almqvist sager sa finns ju faktiskt morgonen efter ocksa...

  • PennyJ­enny
    Äldre 23 Jan 16:14
    #7

    Haha, sex fanns inte på kartan på vår bröllopsnatt inte. Vi var totalt slut när vi kom till rummet och att klä av mig klänning och boddy och hela baletten och sedan lösgöra håret från alla nålar och dekorationer tog den sista engeri jag hade. *S* För min del finns det gott om andra tillfällen att ha sex på än den natten, man var så upprymd av annat.

  • jennys­nartfr­u
    Äldre 23 Jan 16:14
    #8

    självklart säger jag med, vi brukar inte vara för trötta för sex..

  • MaddeW
    Äldre 23 Jan 16:31
    #9

    Vi kommer säkert att vara sååå trötta. Sex kan man väl ha när som helst. Jag menar, det är ju inte direkt "första gången" heller, vi har ju barn och så.
    Orkar vi & känner för det så, men det spelar väl ingen direkt roll.

  • Fru Cinder­ella
    Äldre 23 Jan 18:54
    #10

    Vi hade det mer "mest för att" det var inget fullbordat eller så men in kom den i alla fall en liiiten stund *skrattar*

Svar på tråden måste man ha sex på bröllops natten?