• Lejon7­6
    Äldre 17 Jan 19:47
    2332 visningar
    7 svar
    7
    2332

    band i Jönköping

    Är det nån som känner till nåt bra coverband i Jönköping? Maxkostnad ca 9000 kr. Som spelar bandad musik.

  • Svar på tråden band i Jönköping
  • minney
    Äldre 18 Jan 10:06
    #1

    Vet om ett Aparty tror jag de heter men vet inte alls om dom e bra! Sök om dom på nätet vet ja!

    Måste dom komma från jkpg då? Annars vet jag ett himlans bra band, har fast pris på ca 6000kr tror jag + rese ersättn. från Lidköping tror jag (lite osäker där)

  • FOUL HOUSE
    Äldre 20 Feb 00:06
    #3

    Hej det finns ett coverband i habo som heter foul hous som spelar lite rockigare covers från abba till metalica
    jag har telefon nummret till dom i fall du vill ha


    Lejon76 skrev 2008-01-17 19:47:40 följande:
    Är det nån som känner till nåt bra coverband i Jönköping? Maxkostnad ca 9000 kr. Som spelar bandad musik.
  • hondaf­reak
    Äldre 20 Feb 11:08
    #4

    Vi har bokat en trubadur som kör hela kvällen med all musik inspelat eller hur man säger, och sjunger till, spelar gitarr o sjunger till middan, spelar flygel när vi kommer in till middan, drar vitsar osv. Ljus i danslokalen och full utrustning
    Kolla in www.lowbeer.se , han heter Anders Löwbeer. Tar 5000:- för allt.

  • Bröllo­psblom­man
    Äldre 20 Feb 11:14
    #5

    min polare har bokat 2ndsick jazzband från göteborg, för just börllopsspelning i jönköping. men dom kostar nog mer än 9000?

  • Lejon7­6
    Äldre 20 Feb 19:50
    #6

    Hej alla snälla som kommit med tips!! Nu har vi hittat en band från Norrköping som verkar jättebra!

  • Lejon7­6
    Äldre 20 Feb 19:51
    #7

    ETT band menar jag förstås...

  • CSK
    Äldre 20 Feb 20:10
    #8

    Vi skall ha ett band från "Götet" som heter Dubbel Trubbel. Dom verkar väldigt bra och har en bra repetoar.
    Kolla in deras hemsida: www.dubbeltrubbel.com

Svar på tråden band i Jönköping