• Missie­A
    Äldre 16 Jan 01:47
    146400 visningar
    421 svar
    421
    146400

    några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där?? DEL 2!!

    Hej brudar vår tråd är avstängd så jag påbörjar en ny

    Låt oss fortsätta prata om allt som har med bröllop att göra. Traditioner, vigsel, festen och massor med annat.

    Alla är välkomna.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-16 01:48
    Här är den gamla tråden..

    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2556679.html

  • Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där?? DEL 2!!
  • Missie­A
    Äldre 2 Apr 22:52

    Ooo vilken tur att du har din syster då jaaa hoppas det vesna hehe kan lätt bli såå att man stannar kvar.

    Har ni mycket kvar nu vesna?

  • 200807­19
    Äldre 3 Apr 08:43

    Vi har inte så mycket kvar.

    Min man ska köpa kostym, skor och tillbehör. Jag ska få klänningen. Bestämma när vi ska åka ner.

    Sal
    Blommor
    Ringar
    Kyrka
    Mat
    Dryck

    och det andra är fixat, påminn mig om jag glöömt ngt hehe!

  • GBG Brud 08
    Äldre 3 Apr 21:48

    MissieA
    Jag köpte bara 9st engångskameror. Vet faktiskt inte vad de kostar att framkalla!!?? Någon annan som vet? Men de var billiga att köpa iallafall:)
    Och självklart kan man be någon butik göra kitice så som du vill ha dem. Det gjorde vi i Zagreb iallafall. Såg massa bröllopsaffärer i Siroki Brijeg som hade massa olika kitice.

    Hämtade min ring igår. Så snygg...har designat den själv.

  • Melis
    Äldre 4 Apr 13:20

    Hej tjejer...länge sen jag var här men jag har haft FULLT upp...

    Håller på och skriver min magisteruppsats så det tar ju en hel del tid...sen har jag och pojkvännen letat efter lägenhet och igår fick vi tag på vår drömlägenhet... (drömme´n är väl mer hus men det är ett tag tills dess)

    Gällande bröllopet så står det mesta stil, jag har liksom gjort det jag kan göra här, har en del och fixa när jag kommer ner till bosnien men det fixar sig...

    Just nu sitter jag och tittar på möbler och liknande... Igår fick jag min först bröllopspresent... min kompis som är inredningsarkitet sa att hennes present blir att hon gör en vägmålning till mig... (det har jag velat hur länge som helst)

    Hur går det för er andra då???

  • Tajci7­8
    Äldre 5 Apr 17:56

    Hej tjejer är inte alls här ofta men tänker faktiskt på er och era planer hoppas det går bra ska läsa lite vad ni har skrivit och hur långt ni kommit. Kramiz

  • 200807­19
    Äldre 5 Apr 20:00

    Vi har köpt kostym idag :) nu ska jag bara få honom att gå med på vinröd slips haha

  • Tajci7­8
    Äldre 6 Apr 15:02

    Missie A och alla andra vi hänger på familjeliv sen ;) fast vi får ha en ny tråd de andra balkanbrudarna tar vist inte in nya personer :(

  • 200807­19
    Äldre 6 Apr 17:35

    Skrivit adresser på alla inbjudningar o så idag, klistrat dom med sigill också, men shit vad man får ont i huvet att vax doften när man bränner den!

    Gjort något roligt i helgen?

  • Missie­A
    Äldre 6 Apr 20:47

    heeej alla

    Gbg brud 08, kolla runt i trådarna här på BT vad det kan kosta att framkalla för jag har bara hört att det är dyrt. Kan du inte visa din ring för oss hehe

    Melis, grattis till lägenheten och väggen hehe. vart har ni hittat er drömlägenhet då?

    Tajci, hoppas du mår bra så klart vi ska gå över till familjeliv när vi är färdiga här hehe och starta en egen tråd. man behöver ju inte planera barn för att vara med där va? Såå synd att dem andra balkantjejerna inte tar in nya personer..

    Vesna, vi vill med ha sigill aå anyggt går din m2b inte med på vinröd slips??

  • Tajci7­8
    Äldre 6 Apr 22:15

    Isen verkar ha släpt nu, nu är jag accepterad ;) Nä man måste inte planera barn det gör inte jag jag är där för photoshoppingens skull det är så skoj. Det är min nya hobby. Hur är det annars med dig MissieA hur går det med planerna snart är det 2009

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där?? DEL 2!!