• Missie­A
    Äldre 16 Jan 01:47
    146426 visningar
    421 svar
    421
    146426

    några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där?? DEL 2!!

    Hej brudar vår tråd är avstängd så jag påbörjar en ny

    Låt oss fortsätta prata om allt som har med bröllop att göra. Traditioner, vigsel, festen och massor med annat.

    Alla är välkomna.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-16 01:48
    Här är den gamla tråden..

    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2556679.html

  • Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där?? DEL 2!!
  • Juliaz­zb25
    Äldre 14 Mar 15:17

    Men alla hästens är inte blå...
    Ni kan få den i en annan färg...

    Vi fick välja mellan några st olika färger...

    Vi har dock valt den blå

  • Melis
    Äldre 14 Mar 15:25

    jaha...det får vi kolla upp i så fall

  • 200807­19
    Äldre 14 Mar 16:35

    Jag gillar inte heller att sängen e blå, men sen tycker jag de e alldeles för mycket pengar, jag buyter hellre sängt hehe

    Våra bröllop håller på från ca 7 då jag ska gå upp o iväg till frissan och sen till sent dagen därpå, men jag vill ha min brudklänning hela tiden ändå, ska bara ha på mej den en gång hehe

  • Juliaz­zb25
    Äldre 14 Mar 16:49

    Melis

    Kan verkligen rekomendera att kolla upp det eftersom man sover som en kung i den sängen...

    jag har haft stora problem med min rygg och har haft svårt att sova men sen vi fick hästens har jag inte haft varken ont eller svårt att sova

  • Melis
    Äldre 16 Mar 20:53

    I en säng tillbringar man en tredjedel av sin tid och om man kan lägga mkt pengar på ett bröllop så kan jag göra samma sak för en säng...

    Julia, vad kostade er säng? (om du vill dela med dig alltså..)

  • 200807­19
    Äldre 17 Mar 10:22

    Alla tycker vi olika, vill man ha en hästens så ska man självklart köpa en

  • Missie­A
    Äldre 19 Mar 23:01

    Heeeej alla tjejer

    Var håller ni hus och hur mår ni?? Något nytt hos er??
    Vi planerade lite i helgen om vilka saker vi ska köpa i Bosnien/Kroatien, men nu kanske inte jag åker ner pg av jobb så min m2b fixar och våra föräldrar allt.

    Vad har ni för tips: vad kan man köpa där nere??

    Kramisar på er

  • 200807­19
    Äldre 20 Mar 08:29

    Vi ska nog inte köpa så mkt där nere förutom blommorna, jag oroar mig lite för tänk om jag inte köper här och hoppas att det finns där nere så hittar jag det inte...hehe

  • Missie­A
    Äldre 20 Mar 11:31

    Vesna, det är sant för då kan man få lite panik hehe, så bättre att ni köper här innan.

    Men dem åker nu i sommar, vilket blir typ ett år innan så det kanske är bra att köpa lite saker. Vi tänkte på: inbjudningskort, kitice, tyg. Meeen vad mer kan man köpa där??

  • Melis
    Äldre 20 Mar 14:36

    Jag vet inget mer som de skulle fixa...hm...

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där?? DEL 2!!