• Missie­A
    Äldre 16 Jan 01:47
    146605 visningar
    421 svar
    421
    146605

    några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där?? DEL 2!!

    Hej brudar vår tråd är avstängd så jag påbörjar en ny

    Låt oss fortsätta prata om allt som har med bröllop att göra. Traditioner, vigsel, festen och massor med annat.

    Alla är välkomna.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-16 01:48
    Här är den gamla tråden..

    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2556679.html

  • Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där?? DEL 2!!
  • Missie­A
    Äldre 11 Mar 22:30

    ja visst och vi sparar ju in pengar på andra sätt som maten då vi ska ha buffe men kläderna o andra saker för att bli fina kommer kosta mycket och det är det värt

  • Melis
    Äldre 12 Mar 18:19

    OOO idag fick jag mina bikinis...hehhe

  • Missie­A
    Äldre 12 Mar 18:21

    hehe,, var det rätt den här gången ??

  • Melis
    Äldre 12 Mar 18:28

    japp de satt som en smäck, så ny har jag lite mindre grejer att handla inför sommaren...

  • Missie­A
    Äldre 12 Mar 18:29

    Vad kul Jag ska gå och köpa en jättefin jag har sett nu i veckan. Och längtar redan tills sommaren sååå fin är den.

    Sommaren är snart här hehe..

  • Melis
    Äldre 12 Mar 18:32

    jaha...var har du sett den då?

  • Missie­A
    Äldre 12 Mar 18:34

    Den finns i en butik här i stan ( Guuud kommer verkligen inte på vad den heter hahaha),, men den har fint mönster.

    Men det får väl bli någon mer fin.

  • Melis
    Äldre 12 Mar 18:36

    jaha...jag ska till jönköping på lördag, ska till en kompis sen ska vi förmodligen ut...

  • Missie­A
    Äldre 12 Mar 18:38

    Vad kul vart ska ni då? kanske ser dig i stan då hehe.

    Hur går det föresten med planeringen??

  • Melis
    Äldre 12 Mar 18:50

    vi ska först festa lite hemma, vet inte riktigt var vi ska sen...inget är bestämt än men kanske Huset.

    Planeringen går bra...ska prova lite klänningar imorgon i växjö. Vill hitta en klänning som jag ska byta om till.

    Hur går det för dig?

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där?? DEL 2!!