• Missie­A
    Äldre 16 Jan 01:47
    146540 visningar
    421 svar
    421
    146540

    några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där?? DEL 2!!

    Hej brudar vår tråd är avstängd så jag påbörjar en ny

    Låt oss fortsätta prata om allt som har med bröllop att göra. Traditioner, vigsel, festen och massor med annat.

    Alla är välkomna.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-16 01:48
    Här är den gamla tråden..

    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2556679.html

  • Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där?? DEL 2!!
  • Missie­A
    Äldre 5 Mar 19:13

    Hej Aida Tänkte igår på dig och vart du har tagit vägen??

    Hehe snart ja,, nervöst eller längtar ni bara??

  • 200807­19
    Äldre 5 Mar 19:31

    Man blir lite sur när hon säger mars först och plötsligt så ändras det till Maj. Jag har inte så bråttom med klänningen men ändå hade varit skönt om man hade den

  • Melis
    Äldre 5 Mar 19:36

    Idag är det den 5 mars vilket betyder att det är exakt 3 månader tills jag tar examen...så jäkla gött!(lite skånska fick jag in också)

    Annars har jag gått runt i mina skor hela dan idag...och pluggat....

  • Didaa
    Äldre 5 Mar 21:57

    Missiea jag jobbar sen har jag planerat bröllopet o fixat lite saker... känner mig trött o sjuk denna veckan =(..

    men annas e det bra.. längtar hehe

    hur går det med din planering?

  • Missie­A
    Äldre 5 Mar 23:10

    Aida, hur går det på det nya jobbet? det blir bättre nu när våren är här för då blir man pigg hehe. För oss går det bra det börjar få fart nu.

    Melis, bra så slipper du skoskaven i den stora dagen hehe så gå varje dag i dem tills bröllopet för att va på den säkra sidan hehe..

    Vesna, du får den i maj så det är snart.

  • 200807­19
    Äldre 6 Mar 12:37

    Men man orkar inte vänta...eheee jel znate vi gde je maj haha!
    Katastrof, men när jag väl får den kommer jag säkert va supernöjd! Ska köpa ett par låga skor nu till själva festen tänkte jag, kommer inte orka gå i klackar hela dagen!

    När man dansar kolo i makedonien brukar den som dansar först ha en liten duk i handen. Igår sydde jag en egen, med silverdekoration, så jag ska sy några stycken tänkte jag och dela ut till mina viktiga personer :)

    Annars e jag på jobbet som vanligt. Idag är det lungt och skönt, slutar kl 16 :)

    Kramis

  • Melis
    Äldre 6 Mar 13:55

    Jag får min 25 april....längtar...

    Tiden går så jäkla fort...tänk så här Vesna, nästa vecka så har redan halva mars gått....

  • Missie­A
    Äldre 6 Mar 14:02

    Hehe vad pysslig du är Vesna Kul.

    O jag tänker, snart är maj 2009 här meeed haha!!

  • Melis
    Äldre 6 Mar 16:33

    hej tjejer måste dela med mig av en rolig grej (rolig o rolig men men)

    Jag beställde för några dagar sen lite grejer från Ellos,
    1 bikinitrosa
    1 bikinibh
    1 bikini (båda delarna)
    1 skjorta
    1 par gardiner.

    Ja först så öppnar jag bikinbhån och den sitter perfekt...sen öppnar jag binitrosa och provar den men den sitter lite tajt, tänkt fan måste gått upp i vikt runt rumpan, så här brukar aldrig en trosa i 38 sitta på mig. Så tittar jag innuti och det står att det är en 34/36, på påsen står de 38, alltså har de gjort fel. Jag ringer ellos och pratar med en tant som säger, ingen fara vi skicka en i din storlek den andra kan du behålla (tack tack liksom).

    Sen ska jag öppna den andra bikinin som ska vara i två delar, nä då är det en bikinibh som är alldeles för stor o helt fel, så jag ringer igen. Så säger denna tanten att jo men skicka tillbaka det så skickar vi det rätta och skicka med den andra trosa också...

    Så tips... kolla allltid först allt, nu var jag tvungen att ringa två gånger för att jag blev för ivrig i mitt provande.

    Förrestän är jag glad att de skickat fel storlek och att det inte var min rumpa som blivit större...

    Håller er uppdaterade när jag får allt så att det stämmer..

  • 200807­19
    Äldre 6 Mar 18:18

    Ja jag är ganska pysslig, gillar tt göra egna saker, jag vet att ingen kommer bry sig när bröllopet väl har varit. Men ändå ag tycker de e skoj

    Jag ska fotta dom ikväll så lägger jag upp bild

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där?? DEL 2!!