• Missie­A
    Äldre 16 Jan 01:47
    146548 visningar
    421 svar
    421
    146548

    några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där?? DEL 2!!

    Hej brudar vår tråd är avstängd så jag påbörjar en ny

    Låt oss fortsätta prata om allt som har med bröllop att göra. Traditioner, vigsel, festen och massor med annat.

    Alla är välkomna.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-16 01:48
    Här är den gamla tråden..

    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2556679.html

  • Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där?? DEL 2!!
  • Missie­A
    Äldre 22 Feb 15:32

    Hej Vesna vad kul att du har köpt fina saker, jag blir med glad när han får hem något nytt

    Var har du köpt dem diamanterna du ska ha till buketten? Jag vill med ha diamanter men har inte hittat någonstans. Hur ska ni dekorera honnörsbordet mer??

    Kram och ta det lungt på jobbet!

  • 200807­19
    Äldre 22 Feb 16:43

    Har verkligen suttit och inte haft något att göra alls idag! Bara kollat runt på hemsidor och beställt massa dekoration, sen undrar man var alla pengar tagit vägen haha!

    Jag köpte diamantnålarna på www.wedshop.se och så köpte jag en påse pärlor och diamanter. Men nu hittade jag en annan sida där jag beställde lite mer grejer.

    Min bukett skall vara vinröd med ljusröd längre ner i blomman, så temat har blivit silver och vinrött. Jag ska ha två stora stearinljus på honörsbordet och några buketter i vinrött. Sen ska jag har små snapsglas med rosor i, alltså man klipper hela stjälken och lägger bara i rostopparna. På alla borden skall jag ha silver/guld konfetti, pärlor och om jag hittar små diamanter till bra pris. Ska nog ha lite vanliga värmeljus på borden också.!

    Oj, jag kunde skrivit en bok haha!

    Jo, jag vill ha heliumballonger också som dom hade på bröllopsmässan i Göteborg, men jag får se hur det blir med det om jag hittar helium i Makedonien!

    Kraaaam

  • Melis
    Äldre 22 Feb 21:15

    hej hej...som svart på tidigare inlägg... jag har sett på Akademibokhandeln att de har små godisar som är silverfärgade hjärtan, tycker det vore fint att ha i små skålar men tyvärr så har jag tema guld så det passar inte mig...fanns för överigt i rosa och grönt också

  • Missie­A
    Äldre 22 Feb 23:02

    Vesna: Låter jättefint. Vi ska med göra på ett likanande sätt som ni med rosor i snapsglad fast vi ska ma mini vaser och lägga ut dem på gästernas bort tillsammans med ljus. Fint med konfetti med, får testa hemma så att det inte blir för mycket. Sen tycker jag att det är jättefint med murgröna(hjärtan på tråd med i mitten av borden och sen blommor. Får se vilket som är lite billigar hehe.

    Du får visa hur det blev sen Heliumballonger ska vi med ha, tror du det finns där nere?

    Melis: Synd för vi ska med ha guld, ljusoange och champange. Annars hade det varit fint med godis som dekoration.

  • Melis
    Äldre 25 Feb 17:58

    hallå var är alla???

  • 200807­19
    Äldre 25 Feb 20:08

    Jag undrar också var alla tog vägen ;)

    Jag fick mina grejer från panduro idag, små burkar med glitter. Jag tror det kan bli ganska snyggt!

  • Missie­A
    Äldre 25 Feb 21:16

    här är jag nu. Var med mamma på Ikes lite och shoppade

    Vad gör ni?

  • Melis
    Äldre 25 Feb 21:54

    själv har jag sjuk mkt att plugga, men ska lägga mig tidigare ikväll för att jag ska upp tidigt för att gå på bokrean.

  • Missie­A
    Äldre 25 Feb 22:02

    Jag får nog med gå en sväng på rean efter jobbet. Är ute efter någon bra kokbok. Vad ska du fynda?

  • Melis
    Äldre 25 Feb 22:16

    ska köpa Stieg Larssons tre böcker, liza marklund, lite spel till almirs systerson och sedan en kokbok om choklad...

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där?? DEL 2!!