• Missie­A
    Äldre 16 Jan 01:47
    149197 visningar
    421 svar
    421
    149197

    några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där?? DEL 2!!

    Hej brudar vår tråd är avstängd så jag påbörjar en ny

    Låt oss fortsätta prata om allt som har med bröllop att göra. Traditioner, vigsel, festen och massor med annat.

    Alla är välkomna.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-16 01:48
    Här är den gamla tråden..

    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2556679.html

  • Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där?? DEL 2!!
  • Missie­A
    Äldre 21 Feb 22:22

    Sant Melis, det är viktigt och fint att ha som minne sen med ju

    Allt får ju inte bli too much heller och till din klänning passar ju enkelt eftersom den är väldigt speciell.

  • Melis
    Äldre 21 Feb 22:51

    nu har jag satt in bilder i galleriet på halsbandet och armbandet, bilden på örhänget blev suddigt men det ser ut som hänget på halsbandet....

  • Missie­A
    Äldre 21 Feb 22:53

    Jättefina smycken. Det är sånna smycken som kommer vara fina även när man är 70 år hehe.

  • Melis
    Äldre 21 Feb 22:54

    ja....e så glad för dem... :)

  • Missie­A
    Äldre 21 Feb 22:58
    Melis skrev 2008-02-21 22:54:05 följande:
    ja....e så glad för dem... :)
    När började ni planera? Närsatte ni ett datum och bokade lokal. Köpte alla saker??
  • Melis
    Äldre 21 Feb 23:02

    vi förlovade oss i dec och bestämde datum typ i februari för sen fixade våra föräldrar allt de kunde nere i bosnien nu i somras...planera började jag tror jag så fort i hade förlovat oss... jag köper lite i taget...det mesta är klart nu känns det som, även om jag är på jakt efter andra skor....

  • Missie­A
    Äldre 21 Feb 23:07

    Jag (vi) har redan börjat planera och vet på ett ungefär hur vi vill ha bröllopet. Men sen tycker min m2b att vi ska vänta med att sätta ett datum och boka lokal till efter sommaren, vilket jag med tycker ibland men sen känner jag att jag vill planera nu för det är så kul. Vi ska köpa vår första grej om någon vecka men tror att min m2b tycker att vi borde vänta med resten, det är ju ändå 1,5 år kvar. Han är rädd för att vi ska ångra oss om vi börjar för tidigt med inköp och sånt, vilket kan hända mig hehe. Har ju redan ändrat färgtema 3 ggr, men ännu värre tänk så ångrar jag servettera, vaserna, klänningen m.m.

    Vad tycker du?

  • Melis
    Äldre 21 Feb 23:22

    ja det beror ju på när ni ska ha bröllopet men lokal ska man absolut boka minst ett år i förväg om det ä något eftertraktat.....

  • Missie­A
    Äldre 21 Feb 23:30

    Vi har tänkt oss slutet av augusti. Kommer gifta oss i Gislaved så det finns inte många lokaler att välja på som tar emot 200 pers. Så det är bäst att boka innan denna sommaren då.

  • 200807­19
    Äldre 22 Feb 07:00

    Hello girls!

    Äntligen fredag!

    Fick hem lite grejer som jag beställt igår. Två små påsar med pärlor och små swarovski diamanter, t'nkte jag skulle ha dom som dekoration på honörsbordet, hittar jag någon billigare variant så ska jag köpa till alla borden! Sen fick jag hem små nålar med diamanter på som jag ska ha i mn bukett mitt i alla rosor själva knoppen :)

    Man blir så glad när man köpt ngt nytt, jag i alla fall ;)

    Melis, smyckena var jättefina, speciellt halsbandet!

    Missie, jag började planera när vi bestämde att vi skulle förlova oss, det är så roligt! Men det är sant som din fästman säger att köer man sakr för tidigt så kommer man bara ångra sej!

    Nu ska jag iväg och jobba

    Kram Vesna

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där?? DEL 2!!