• Missie­A
    Äldre 16 Jan 01:47
    146560 visningar
    421 svar
    421
    146560

    några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där?? DEL 2!!

    Hej brudar vår tråd är avstängd så jag påbörjar en ny

    Låt oss fortsätta prata om allt som har med bröllop att göra. Traditioner, vigsel, festen och massor med annat.

    Alla är välkomna.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-16 01:48
    Här är den gamla tråden..

    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2556679.html

  • Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där?? DEL 2!!
  • Melis
    Äldre 18 Feb 20:35

    hej tjejer....nu har jag hittat de smycken jag vill ha på mig när jag gifter mig och jag är helt kär i dem...

    De ska inhandlas nu i veckan....

  • Melis
    Äldre 19 Feb 09:48

    hej tjejer....

    Nu är jag jätteledsen...precis vaknat, har typ gråtit hela dagen....anledningen till det är att min bröllopsdag i princip är förstörd. Stället jag kommer ifrån kommer att ha invigning av mosken samma dag, vilket betyder att det kommer folk med bussar från andra ställen och det gör att de som kommer inte kommer att ha ngonstans att parkera efetrsom där vi hade tänkte parkera, där ska alla bussar parkera.

    Sen så är det så att den som skulle fixa kakorna och sådant ska göra en massa till invigningen vilket betyder att hon inte kan göra vår....

    Det kommer säkert dyka upp fler saker, samtidigt så tror jag att mindre folk kommer till mitt bröllop.

    Mitt bröllops kommer liksom att hamna i skymundan...vilket gör mig så himla ledsen. Igår tänkte jag bara på att ställa in allt, för att om det ska vara halvdant så kan det kvitta

  • Tajci7­8
    Äldre 19 Feb 12:29

    Va hemskt Melis hoppas det ordnar sig på något sätt, fast jag tror ändå att dina gäster väljer att komma till dig istället för invigningen

  • 200807­19
    Äldre 19 Feb 13:49

    Melis jag tror också att gästerna väljer att komma till dig! Dom som inte kommer var ändå inte värda att bjuda!

    Allt fixar sej :))

    Kram Vesna

  • Missie­A
    Äldre 19 Feb 15:14

    Hej Melis! Vännen det kommer lösa sig på något sätt ska du se Jag tror med att gästerna hellre väljer bröllopet än invigningen, och hoppas verkligen det. Men ditt bröllop kommer inte bli halvdant. De som är viktigast för er kommer ju komma

    Tänk positivt, tur att ni fick reda på det så pass långt innan så att ni har tid att hitta någon annan, hade varit såå mycket värre om ni hade fått reda på det 2 veckor innan.

    Kan ni inte hitta någon annan som gör kakorna, nått annat ställe som ligger nära. Prijedor? (vet inte om det är nära).

    Kramar!

  • Didaa
    Äldre 19 Feb 19:01

    Melis jag hoppas att det löser sig..

  • Melis
    Äldre 19 Feb 19:05

    hej hej...tack så mycket för stödet....

    i prijedor är allt fixat det är hemma hos mina föräldrar som det är lite problematiskt men jag har en pappa som är helt underbar så han har redan fixat ¨någon annan idag, han ringde runt och tog reda ppå vem som finns så när det gäller kakor har det fixat sig.

    Vi hade tänkt låta alla gäster parkera på en fotbollsplan som finns nära vårt hus men eftersom bussar ska parkera där så ska min mamma ringa en granne och fråga om vi får parkera på hennes tomt, hon ska bygga hus men har inte börjat än så det vore det bästa om vi fick det.

    Min älskade tog ledigt från jobbet för att komma och trösta mig så nu är han i köket och lagar mat medan jag är på BT... Vi vet vem som bestämmer i detta förhållandet

  • Tajci7­8
    Äldre 19 Feb 19:57

    Du kommer få en underbar dag Melis och tänk dig du kanske till och med får oväntade gäster som tittar in efter invigningen

  • Missie­A
    Äldre 19 Feb 20:42
    Melis skrev 2008-02-19 19:05:11 följande:
    hej hej...tack så mycket för stödet....i prijedor är allt fixat det är hemma hos mina föräldrar som det är lite problematiskt men jag har en pappa som är helt underbar så han har redan fixat ¨någon annan idag, han ringde runt och tog reda ppå vem som finns så när det gäller kakor har det fixat sig.Vi hade tänkt låta alla gäster parkera på en fotbollsplan som finns nära vårt hus men eftersom bussar ska parkera där så ska min mamma ringa en granne och fråga om vi får parkera på hennes tomt, hon ska bygga hus men har inte börjat än så det vore det bästa om vi fick det.Min älskade tog ledigt från jobbet för att komma och trösta mig så nu är han i köket och lagar mat medan jag är på BT... Vi vet vem som bestämmer i detta förhållandet
    Hehe gulligt av din m2b. Så kul att det löste sig och hoppas att det med parkeringen med löser sig.

    Så typiskt att det händer samma dag, det kommer säkert va VM för nått samma dag som jag gifter mig så det förstöör haha!! Sånt händer alltid mig. Haha!!
  • Melis
    Äldre 19 Feb 20:55

    ja...det är så när man styr allt till punkt och pricka så händer det något som man inte har någon kontroll över....

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där?? DEL 2!!