• Missie­A
    Äldre 16 Jan 01:47
    146388 visningar
    421 svar
    421
    146388

    några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där?? DEL 2!!

    Hej brudar vår tråd är avstängd så jag påbörjar en ny

    Låt oss fortsätta prata om allt som har med bröllop att göra. Traditioner, vigsel, festen och massor med annat.

    Alla är välkomna.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-16 01:48
    Här är den gamla tråden..

    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2556679.html

  • Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där?? DEL 2!!
  • Melis
    Äldre 14 Feb 18:42
    #91

    jag ska inte ha min hela dagen, ska nog byta om runt 22 eller 23, räcker 12 timmar kan jag tycka....

  • Missie­A
    Äldre 14 Feb 23:08
    #92
    Melis skrev 2008-02-14 18:00:27 följande:
    De kommer att få in andra fina skor lite överallt så man får ju leta... jag har inte bestämt mig 100 att det är dessa skor som jag ska ha som jag köpte men det är ingen större förlust om jag inte använder dem på bröllopet, kan använda det när jag byter om på festen eller vid ett senare tillfälle....
    Stämmer!! Jättefina så dem kan du ha vid så många andra tillfällen.

    Tjejer, hur ser er tidsplanering av dagen ut (vigsel, tårta, buketten, valsen m.m. ) ut??
  • Melis
    Äldre 14 Feb 23:24
    #93

    De kommer till oss 10.30, vi åker från oss 14.30. 17.00 anländer alla andra gäster till lokalen som inte var med hos oss...vi kommer till festlokalen vid 17.30 och vigsel ska vara där runt 18.00
    sen är det middag och så för att sen ha tårta runt 21
    detta är bara lite som jag tänkte....

  • Missie­A
    Äldre 15 Feb 01:11
    #94

    Hehe förstår verkligen varför du ska byta klänning melis Lite jobbigt att vara i den hela dagen och kvällen hehe.

    Men det låter som en jättebra planering.

    Jag vill inte ha den festen hos mina föräldrar, utan mer att de bara kommer och hämtar mig och båda föräldrarna fokuserar sig på den stora festen, men tycker ni att det blir konstigt om de bara kommer och hämtar mig? (blir inte alls många som kommer då).

    Är det för sent om festen börjar vid 5 och vigseln är vid 6?

  • 200807­19
    Äldre 15 Feb 08:50
    #95

    Vi ska ha kvällsbröllop, så festen i restaurangen börjar kl 20, hans familj ska komma och "köpa" mig vid 15-16 säkert och lite fest hemma först och sen kyrkan och fotografering efter det och så till restaurangen.

    Jag ska ha min klänning hela dagen, jag är brud en gång då får jag passa på. Har heller aldrig sett brudar som byter om, men det är ju väldigt mycket en smaksak.

    Kram på er

  • Didaa
    Äldre 17 Feb 21:28
    #96

    hej tjejer hur går det med planeringen?

    Jag är sjuk =(... har inte heller haft tid för att besöka bt...

  • 200807­19
    Äldre 17 Feb 21:58
    #97

    Alla har tagit helg från bröllopstorget också!

    Didaaa jag har också blivit sjuk, så himla vrålförkyld, har aldrig vart med om något värre! Kunde ändå inte hplla mig hemma idag så jag åkte fö att köpa en liten tiara, hittade en som va såå fin

    kram på er

  • Missie­A
    Äldre 18 Feb 00:07
    #98

    Vesna, jätte fin tiara Ser nästan ut att vara lite rosa??

    Aida förstår att du inte har tid med BT, men hur går det med jobbet?

    Krya på er brudar

    Planeringen går väl bra, lite stilla nu för har så mycket annat för oss.

    Hur går det för er??

    Kram!

  • 200807­19
    Äldre 18 Feb 11:56
    #99

    Ne den e med "diamanter" helt genomskinliga och så vita pärlor, det va så dåligt ljus i vardagsrumet kankse därför det såg så ut.

    Nu är jag på jobbet och hostar på dom andra, som om det inte finns nog av sjuka här (jopbbar på sjukhus)

  • Didaa
    Äldre 18 Feb 17:30

    ja nu känns det som om alla blir sjuka .. ta hand om er brudar..

    nu är det bara 7 veckor kvar till bröllopet =)

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där?? DEL 2!!