• Missie­A
    Äldre 16 Jan 01:47
    146433 visningar
    421 svar
    421
    146433

    några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där?? DEL 2!!

    Hej brudar vår tråd är avstängd så jag påbörjar en ny

    Låt oss fortsätta prata om allt som har med bröllop att göra. Traditioner, vigsel, festen och massor med annat.

    Alla är välkomna.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-16 01:48
    Här är den gamla tråden..

    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2556679.html

  • Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där?? DEL 2!!
  • Missie­A
    Äldre 12 Feb 18:13
    #71
    20080719 skrev 2008-02-12 12:25:01 följande:
    Missie, tur att jag läste ditt inlägg i söndags. Jag hade planerat i flera månader att jag skulle på bröllopsmässan och ändå på något sätt lyckades jag glömma det, men kom på det på söndagen! Vad tyckte du? Jag blev lite besviken, trodde det skulle vara mycket större!Kram Vesna
    Hehe ja vilken tur

    Jag tyckte att det var ganska bra där, saknade tårtor, frisyrer och lite andra saker där men vi hittade mycket ispiration i blommor och annat Så det var mer en rolig sak, men trodde med att det skulle vara så mycket större. När jag läste på hemsidan att det skulle vara två våningar tänkte jag "woooow", men det var förrr liten mässa.

    Hittade du något du tyckte var fint??
  • Missie­A
    Äldre 12 Feb 18:14
    #72
    Melis skrev 2008-02-12 14:48:35 följande:
    hej tjejer....nu har jag inhandlat en väska och tiara...en bit på vägen i alla fall...
    Hej melis

    Vad kul, har du bilder på dem??

    Annars hur står det till med dig? Kul hos killen?
  • Melis
    Äldre 12 Feb 20:12
    #73

    ja jag har bilder i mitt galleri...var iväg nu och inhandlade skor...inga brudskor utan ett par tuffa pumps...

  • Missie­A
    Äldre 12 Feb 21:29
    #74

    Jättefin tiara och skorna och väskan var med jättefina och passar ihop.

    Jo men så ska jag med göra, köpa pumps så kan man ju ha dem senare med och väskan med

    Hur mycket kostade de olika sakerna och var köpte du dem?

  • Melis
    Äldre 13 Feb 18:30
    #75

    min skor finns inte i galleriet det var en gammal bild... har ingen bild på dem men köpte dem på Bianco för 500 kr och skulle jag ångra mig så kan jag alltid köpa några andra...

    Väskan köpte jag på Lundbergs väskor och det är en Fancy fanny och kostade 200 kr.

    Tiaran beställde jag från en tjej här på bröllopstorget som säljer helt nya... 130 kr betalade jag med porto och allt!

    skorna ska jag försöka ta bild på...

  • Missie­A
    Äldre 13 Feb 18:43
    #76

    Vilken tur du har som hittade så "billiga" skor på Bianco, annars brukar dem ju kosta över 1000 kr. Tiaran och väskan var ju med jättebilligt

    Har du testat allt tillsammans??

  • Melis
    Äldre 13 Feb 18:45
    #77

    nej det har jag inte då klänningen inte är hemma men skor på bianco kostar ofta runt 500 kr....

  • Missie­A
    Äldre 13 Feb 18:47
    #78

    Jasså? När jag var i gbg på bianco i somras kostade alla över 1000 kr såå finaa

    När får du klänningen?

  • Melis
    Äldre 13 Feb 19:07
    #79

    jag ska in för sista provningen i april men jag får den i början av juni....

    Jag köper ofta skor på bianco och det finns de som kostar 1000 kr men de flesta ligger runt 600-700 kr.

    nu finns det bild på mina skor i galleriet....

  • Missie­A
    Äldre 13 Feb 22:04
    #80

    Dem var ju jättefina och helt klart skor man kan ha mångaa ggr

    Hur känns det nu då? det börjar närma sig för er..

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där?? DEL 2!!