• Missie­A
    Äldre 16 Jan 01:47
    146377 visningar
    421 svar
    421
    146377

    några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där?? DEL 2!!

    Hej brudar vår tråd är avstängd så jag påbörjar en ny

    Låt oss fortsätta prata om allt som har med bröllop att göra. Traditioner, vigsel, festen och massor med annat.

    Alla är välkomna.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-16 01:48
    Här är den gamla tråden..

    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2556679.html

  • Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där?? DEL 2!!
  • Missie­A
    Äldre 6 Feb 17:19
    #61

    Vart är alla brudar???

  • Melis
    Äldre 6 Feb 17:45
    #62

    jag håller på och myser med älsklingen....

    Men alltid tid för er...kommer online sen när han ska titta på fotboll... see you later alligator...

  • Missie­A
    Äldre 6 Feb 17:51
    #63

    Bra Melis. Titta förbi sen så är jag nog här. Mys lite nu, det va länge sen ni träffades hehe.

  • 200807­19
    Äldre 6 Feb 21:21
    #64

    Oooh blir så arg, inte kunnat logga in på 2 dgr!
    Vad händer!

  • Missie­A
    Äldre 7 Feb 00:42
    #65
    20080719 skrev 2008-02-06 21:21:24 följande:
    Oooh blir så arg, inte kunnat logga in på 2 dgr!Vad händer!
    Inte jag heller, men idag verkar det mycket bättre. * kuc kuc od drvo* hahaha..
  • soon 2 b mrs T
    Äldre 8 Feb 11:15
    #66

    här är en till som inte har unnat komma in.

    festen var en blandning av balkan och svensk bröllops fest.

    vi hade min bror och min svägerska som var värdpar som fick välkomna folk och underrätta om allt från mat till underhållning. sen så hade vi inte några traditionella tal, utan körde på med festen istället =) då vi ville ha en fest som hamnade mitt emellan med alla traditioner som vi gillar mest.

    förresten, jobbigt det här med att man inte kommer online på btnu för tiden - är det så för alla här?

  • Didaa
    Äldre 8 Feb 16:42
    #67

    hej tjejer allt bra?

    soon 2 b mrs T..underbara bilder...

    jag har inte kunnat höra av mig.. har fått jobb... hur går det med planerna... vi har inte mycket kvar..

  • Missie­A
    Äldre 9 Feb 08:29
    #68

    Soob to be mrs T: jag har jättesvårt med att komma in :) Kul med att vi har den fördelen att välja bra saker ut 2 kulturer hehe.

    Didaa: GRATTIIIS!!! hoppas du trivs på det nya jobbet. När börjar du??

    SKa iväg på bröllopsmässa i gbg nu tjejer Så hörs senare..

  • 200807­19
    Äldre 12 Feb 12:25
    #69

    Missie, tur att jag läste ditt inlägg i söndags. Jag hade planerat i flera månader att jag skulle på bröllopsmässan och ändå på något sätt lyckades jag glömma det, men kom på det på söndagen!

    Vad tyckte du? Jag blev lite besviken, trodde det skulle vara mycket större!

    Kram Vesna

  • Melis
    Äldre 12 Feb 14:48
    #70

    hej tjejer....nu har jag inhandlat en väska och tiara...en bit på vägen i alla fall...

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där?? DEL 2!!