• Missie­A
    Äldre 16 Jan 01:47
    146436 visningar
    421 svar
    421
    146436

    några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där?? DEL 2!!

    Hej brudar vår tråd är avstängd så jag påbörjar en ny

    Låt oss fortsätta prata om allt som har med bröllop att göra. Traditioner, vigsel, festen och massor med annat.

    Alla är välkomna.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-16 01:48
    Här är den gamla tråden..

    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2556679.html

  • Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där?? DEL 2!!
  • Missie­A
    Äldre 16 Jan 02:08
    #1

    Hoppas mina balkan brudar hittar hit??

  • 200807­19
    Äldre 16 Jan 10:32
    #2

    Varför stängdes den gamla?

  • Didaa
    Äldre 16 Jan 13:14
    #3

    jag är här

  • Missie­A
    Äldre 16 Jan 15:43
    #4

    Trådarna brukar stängas efter 3 månader Dåliigt men men.

    Kul att ni hittade hit

    Hur går det för er??

  • Tajci7­8
    Äldre 16 Jan 17:04
    #5

    Tack för inlägget i gästboken jag tänkte precis igår på när den ska stängas.

  • Missie­A
    Äldre 16 Jan 17:21
    #6

    Vad snabbt tiden har gått

  • Tajci7­8
    Äldre 16 Jan 18:57
    #7

    Ja tänk snart närmar sig nästa bröllop :) och snart är det ditt bröllop med med missie

  • GBG Brud 08
    Äldre 16 Jan 20:53
    #8

    Tack för inägget i gästboken:)

    Nästa vecka skall jag till Köpenhamn och prova brudklänningar. Någon som varit där och provat eller har några tips?
    Jag har ingen aning om vad jag vill ha för klänning. Känner lite panik då jag gifter mig den 5 juli.
    Har iallafall bokat tid hos 2 affärer i Köpenhamn (Nicolai och House of Brides). Skall även till Split och Mostar i mars. Så jag kan leta där om jag inte skulle hitta något här hemma.

  • Missie­A
    Äldre 16 Jan 21:46
    #9

    GBG Brud 08 skrev 2008-01-16 20:53:32 följande:


    Tack för inägget i gästboken:)Nästa vecka skall jag till Köpenhamn och prova brudklänningar. Någon som varit där och provat eller har några tips?Jag har ingen aning om vad jag vill ha för klänning. Känner lite panik då jag gifter mig den 5 juli. Har iallafall bokat tid hos 2 affärer i Köpenhamn (Nicolai och House of Brides). Skall även till Split och Mostar i mars. Så jag kan leta där om jag inte skulle hitta något här hemma.
    Oj vad kul Åker ni till split och mostar för klänningen eller semester?? Du får berätta sen om du hittade något fint.
  • 200807­19
    Äldre 17 Jan 08:54
    #10

    Jag har inte provat klänningar i Köpenhamn, men när jag va där så var affärerna väldigt lockande utifrån och dom hade såå mycket klänningar. Man fick inte ens komma in och kolla utan att ha bokat tid!

    Lycka Till!

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där?? DEL 2!!