• Pumpki­n
    Äldre 10 Jan 21:17
    1724931 visningar
    11801 svar
    11801
    1724931

    Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

    Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:

    080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

    080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

    Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

    Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med FlörtDåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

  • Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Pumpki­n
    Äldre 10 Jan 21:19
    #1

    Hoppas jag inte missat alltför mycket

  • Äldre 10 Jan 21:23
    #2

    wihooo!

  • Pumpki­n
    Äldre 10 Jan 21:23
    #3
    Snitte: Helt rätt, klart du ska kriga!
  • AnneiL­und
    Äldre 10 Jan 21:27
    #4

    snitte:
    Men så får man väl inte göra? Åh....jag blir så jäkla förbannad över sånt!!Ja stå på dig, försök slåss, kanske ni är flera som kan slåss tillsammans.

    Annars så är jag mest sjuk...hosta, ont i bihålorna och allmänt sjuk. Får nog bli hemma i morgon med...usch så fattig man blir då..

    Pumpkin: San diego...åh dit gick min första USA-resa, älskade den staden, så vacker, så mysig, vilken shopping och vilken MAT!! Ska ni dit efter bröllopet?

    Anja: Ja frisyren är lite "kunglig"...men jag vill nog känna mig som en drottning den dagen. Jag har aldrig sett mig i ett sånt där "halvuppsatt hår", jag har alltid tyckt att de frisyrerna är lite knudiga.... Men så e jag också en stiff fan Så du ser mig i en sån alltså.....då kan den ju inte vara så fel trots allt

    Ny tråååååd, kul!!!!

  • Pumpki­n
    Äldre 10 Jan 21:28
    #5
    Anne: Yes, vår bröllopsresa går till USA och det blir en roadtrip mellan San Francisco och San Diego - längtar som en galning! Vet inte åt vilket håll vi åker dock... Och vi åker inte förrän i oktober nån gång.
  • AnneiL­und
    Äldre 10 Jan 21:29
    #6

    jag kopierade mitt inlägg,,,,både här och i den gamla tråden....känns lite vemodigt att lämna den gamla...tänk på allt som vi har skrivit där

  • Pumpki­n
    Äldre 10 Jan 21:29
    #7

    Men det finns ju kvar

  • Englal­i
    Äldre 10 Jan 21:33
    #8

    Hello girls!

    Trevligt med ny tråd och allt, nu är det verkligen på riktigt!

    Är dock lite arg
    Vi ska ta tag i och boka våran resa i morgon är det tänkt. Hela tiden har det kretsat kring mitt jobb eftersom jag har så svårt att ta ledigt i vissa perioder. Nu har min chef gått med på den perioden vi tänker åka... vad tror ni händer då? Andreas ringer mig på jobbet idag och säger att det nog blir svårt för honom att komma ifrån sitt jobb då. De hade gett som förslag exakt de perioder på året då JAG inte kan vara ledig.
    Grrr... varför ska våra jobb ha sina toppar och dalar helt motsatta varandra för!?! Så nu vet jag ingenting, vi som bestämt oss för att boka o allt i morgon Va le jag blir!!

    Anne: Jag gillar också lite stramare mer classy frisyrer. Har du hår nedanför axlarna nu så räcker det gott o väl till sådana knutar och liknande. Där behövs inget löshår kan jag lova dig till 99%. Har du tjockt eller tunnt hår!?!

  • AnneiL­und
    Äldre 10 Jan 21:40
    #9

    aha...trodde att den gamla tråden skulle försvinna

    Nåja...
    Åh roadtrip...ja det har jag alltid velat göra, men vi ska göra det med kidsen 2010 istället. Åh vad kul ni kommer att ha. Det är mer naturuppleveser i San Fransisco omådet och bättre väder i SanDiego. Så vill ni avsluta er roadtrip med garanterat fint väder så ska ni avsluta i San Diego.

  • Bellan­ote
    Äldre 10 Jan 21:40
    #10

    tittar förbi i nya tråden

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.