• Jennie­carlss­on
    Äldre 28 Dec 07:33
    6900 visningar
    23 svar
    23
    6900

    Tips på "väska" till brudklänningen?

    Är det någon som kommer ha någon sorts väska eller "påse" under bröllopet? Kanske inte under själva vigseln men på festen efteråt? Tänkte mest för att ha läppglans och dyl i som man kan behöva bättra på under kvällen. Tips på vart man kan få tag på sånt?

  • Svar på tråden Tips på "väska" till brudklänningen?
  • Skottd­agen20­08
    Äldre 28 Dec 07:36
    #1

    Självklart ska man ha en väska för läppstift, maskara, lite tops och annat smått för sminket.

    Jag köpte min i en väskaffär. Sedan beror det ju på hurdan du vill att den ska se ut. Bröllopsbutiker har ju också många varianter.

  • Jennie­carlss­on
    Äldre 28 Dec 07:37
    #2

    Tycker att det är lite svårt med sånt där. Ska du ha en väska men axel rem eller mer som en kuvertväska?

  • Skottd­agen20­08
    Äldre 28 Dec 07:40
    #3

    Jag ska ha en liten svart skinnväska som jag kan använda även efter bröllopet. Den är ursöt. Jag tyckte att det matchade då vi har svart, vitt, vinrött och silver som tema och att jag har svarta band på handskar och bak på ryggen och på skorna. Är inte en riktigt traditionell brud .

  • Jennie­carlss­on
    Äldre 28 Dec 07:42
    #4

    Coolt! Gillar det där med att bryta traditioner, huvudsaken att man själv trivs=). Jag får se vad jag hittar på. Det är ännu ett tag kvar tills jag ska gå ner för altargången=).

  • Skottd­agen20­08
    Äldre 28 Dec 08:03
    #5

    Jag har bara 2 månader kvar i morgon.

  • Thaila­nd 08
    Äldre 28 Dec 09:05
    #6

    Svårt det där med väska,vet inte om jag ska ha en vit eller vinröd.Ska kika i väsk affärer på rean..

  • Linda och Hannes
    Äldre 28 Dec 09:38
    #7

    Jag syr finväskor om nån är intresserad. Har exempelbild i mitt album.

  • Godisr­åttan
    Äldre 28 Dec 09:42
    #8

    Jag vill också ha tips?Några bra sajter man kan köpa från?

  • Thaila­nd 08
    Äldre 28 Dec 09:46
    #9

    Linda o Hannes: Vad tar du för dom?

  • konich­iwa girl
    Äldre 28 Dec 09:53
    #10

    Jag har köpt en väldigt fin, cremevit kuvertväska som jag köpte på Glitter som jag ska ha på bröllopet.

Svar på tråden Tips på "väska" till brudklänningen?