• Äldre 18 Dec 11:34
    166616 visningar
    1283 svar
    1283
    166616

    Nu har jag gjort det igen..... del 7

    ... startat en tråd på samma tema!

    Tänk att det är dags för vår sjunde tråd! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

    Här har vi nu en sjunde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

    Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 7.

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7
  • Telema­rkgrrl
    Äldre 21 Dec 13:27

    Och god jul och gott nytt år även till Pela!!

  • nennes­juttio­åtta
    Äldre 21 Dec 13:28

    Jag ska göra några snygga svängar och överföra allt till dig, Telis!!!

  • Telema­rkgrrl
    Äldre 21 Dec 13:36

    Åh, stort tack gullis!!

  • nennes­juttio­åtta
    Äldre 21 Dec 13:38

    Ttelis, förresten, jag har glömt att berätta våra ändrade planer :-s Eftersom mina föräldrar hyrt en stuga i Sälen över nyår så blir det för bökigt att åka först till dem hemma, sen tillbaka till P's föräldrar och därefter upp till Sälen... Så vi firar jul med hans föräldrar i år istället. Jaja, nu slipper jag ju ha ångest i ett år, och det är ju skönt att slippa det. Håll tummarna att hans far håller sig på mattan!!!! Särskilt eftersom jag har BIM då...

  • nennes­juttio­åtta
    Äldre 21 Dec 13:39

    åÅÅh, jag har en woodoodocka med utifallatt. MOOAHAHAHAHA!

  • Äldre 21 Dec 13:46

    Nenne - woodoodocka kan nästan behövas i närheten av din svärfar som väl inte direkt går under namnet "Farbror Finess"... hihi!

    Tack för grattisropet också!

    *kram*

  • Telema­rkgrrl
    Äldre 21 Dec 13:51

    Jaha! Men då får du ju helt helt tänka jättemycket på nästa jul i år.

    Lycka till med svärfar, den där voodoodockan låter som en smart grej. Knosa till den i skrevet lite varje gång han uppför sig illa så blir han nog snart spak!

  • Blivan­deFruJ­angbåg­e
    Äldre 21 Dec 13:55

    hellulu allihopa! Nu är jag tillbaka efter allt julbak!!!
    Oj vad jag ska äta godis den här julen *hihi*

  • Äldre 21 Dec 14:43

    nu drar jag till Ua! Hoppas att ni får avkopplande julhelger! Själv lär jag titta in här lite då och då!

    *kram på er alla*

  • nennes­juttio­åtta
    Äldre 21 Dec 14:53

    *kram kram*

    i like julgodis!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7