• Äldre 18 Dec 11:34
    166581 visningar
    1283 svar
    1283
    166581

    Nu har jag gjort det igen..... del 7

    ... startat en tråd på samma tema!

    Tänk att det är dags för vår sjunde tråd! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

    Här har vi nu en sjunde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

    Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 7.

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7
  • Äldre 20 Dec 10:25
    #51

    Tjoho!!!

    här är det allmänt rörigt. jag måste hinna fixa a, b och 72 innan jul och innan jag drar. det kommer gå bra, men jag är lite frånvarande i skallen... hihi!

    *tack för alla grattis*

    Och jag röstar på Zozos variant av 2008. Bebisprojektet läggs dock på hyllan, jag återvänder till pillren och jobbar på karriären ett tag till istället.

  • Äldre 20 Dec 10:28
    #52

    när börjar du på nya jobbet vickan?

  • Äldre 20 Dec 10:38
    #53

    21 januari börjar jag på det nya jobbet. Ska jobba här där jag är nu under v2 och ha semester v 3. Najs!

  • Telema­rkgrrl
    Äldre 20 Dec 10:44
    #54

    Men vad f-n Zozo, du har ju kopierat MIN önskelista! Fast lagt till det där med hus själv tror jag.

    Idag ska jag gå hem vid lunch för vi får 4 timmars ledigt varje december för att handla julklappar för! Tjohooooooo!!!

  • Telema­rkgrrl
    Äldre 20 Dec 10:46
    #55

    Fniss, alltså vi får fyra timmar vi kan handla julklappar under eller på eller vilken attans preposition det nu ska vara. Man kan ju inte handla julklappar för tid.

  • Äldre 20 Dec 10:46
    #56

    Tid att handla julklappar för!! Det var det lustigaste!! hur som, måste vara najs! Själv ska jag vara flitig hela dagen!

    ikväll ska maken och jag fira julafton tillsammans - äta julmat och byta julklappar!

  • Zozo
    Äldre 20 Dec 10:48
    #57

    Mah! Jag fick just en megaförfragan som vill ha svar innan lunch imorgon, men jag gar pa semester ikväll!!! Argh!

  • Äldre 20 Dec 11:04
    #58

    zozo - urk på sådana dumheter!!!!

  • Telema­rkgrrl
    Äldre 20 Dec 11:04
    #59

    Nej men vad är det för en kund som kommer med en sån förfrågan IDAG?! Nu är det ju dags att korka upp glöggen, lägga fötterna på borden och stänga av datorn.

  • Telema­rkgrrl
    Äldre 20 Dec 11:05
    #60

    Oj, vad tidiga ni är Vickan! Åker ni åt varsitt håll redan imorgon?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7