• grabba­rna
    Äldre 12 Dec 22:57
    150697 visningar
    399 svar
    399
    150697

    öviksbrudar!! hohooo

    vart är alla? finns det nån ny tråd jag missat..känns lite ensamt här nu *s*

  • Svar på tråden öviksbrudar!! hohooo
  • grabba­rna
    Äldre 22 Feb 09:43

    ja är den dålig har man inte behövt betala en förmögenhet, mitt paket skickades igår så att jag ska ha det den 26:e

  • jelikr
    Äldre 22 Feb 09:54

    Nån som sett bra skor i Övik?? Vet inte var jag ska hitta skor nånstans. Jag har långa fötter men både smala och tunna så jag har jättesvårt med skor.... Köpa på nätet är inget alternativ för jag måste kunna prova.
    Såg ett par typ joggingskor , vita med guldband , nere i Oscargallerian.
    Funderar på att ha nåt sånt helt annorlunda att byta till senare på kvällen så jag slipper ont i fötterna och har lättare för att dansa.
    Kan man det??? De syns ju inte under klänningen.

    Jag är ingen klacktyp annars så helst en lite mindre klack vill jag nog ha.
    Tips nån ????

  • Maria2­009
    Äldre 22 Feb 09:59

    Ladies - håll utkik i ÖA imorrn, under förlovningsannonserna...

    yeahyeahyeahyeah

  • Karga8­1
    Äldre 22 Feb 10:50
    jelikr skrev 2008-02-22 09:54:02 följande:
    Nån som sett bra skor i Övik?? Vet inte var jag ska hitta skor nånstans. Jag har långa fötter men både smala och tunna så jag har jättesvårt med skor.... Köpa på nätet är inget alternativ för jag måste kunna prova.Såg ett par typ joggingskor , vita med guldband , nere i Oscargallerian.Funderar på att ha nåt sånt helt annorlunda att byta till senare på kvällen så jag slipper ont i fötterna och har lättare för att dansa.Kan man det??? De syns ju inte under klänningen.Jag är ingen klacktyp annars så helst en lite mindre klack vill jag nog ha.Tips nån ????
    Jag såg dom också när jag var där, övik är en liten stad :)
    Jag accosierade till Julia Roberts i run away brid när jag såg dom. Tror Stewe Martins dotter hade ett par liknande i "brudens far" också, Stewie Maritn hade ju en skofabirk. :)
  • Brud 080808
    Äldre 22 Feb 12:51
    Maria2009 skrev 2008-02-22 09:59:08 följande:
    Ladies - håll utkik i ÖA imorrn, under förlovningsannonserna... yeahyeahyeahyeah
    Har ni förlovat er? Grattis!!
  • grabba­rna
    Äldre 24 Feb 21:50

    nu är det gjort jag har beställt klänning från lillsessan och lämnade in måtten idag och ska betala handpenning mån-tis antagligen

    ooo så spännande.....

  • Maria2­009
    Äldre 24 Feb 22:20

    Brud 080808 skrev 2008-02-22 12:51:54 följande:


    Har ni förlovat er? Grattis!!
    Jaoooooo! Såååå himla fint att se den där ringen på Mathias finger
  • The Bumble­bee
    Äldre 25 Feb 07:05

    grabbarna skrev 2008-02-24 21:50:59 följande:


    nu är det gjort jag har beställt klänning från lillsessan och lämnade in måtten idag och ska betala handpenning mån-tis antagligenooo så spännande.....
    Å vad kul! Jag hoppas att vi får klänningarna ungefär samtidigt så vi kan prova och njuta!
  • grabba­rna
    Äldre 25 Feb 11:57

    idag postade jag inbjudningarna så imorgon kväll kommer jag cirkulera runt telefonen och vänta på att den ska ringa fy så snopet om ingen ringer och är glad/överrasskad

  • The Bumble­bee
    Äldre 25 Feb 13:10

    grabbarna:
    Det är ju extra roligt för er som planerat detta i hemlighet. Du kommer säkert att bli nerringd Själv väntar jag mig inga förvånade miner - de flesta vet om att vi ska gifta oss ju.

Svar på tråden öviksbrudar!! hohooo