• grabba­rna
    Äldre 12 Dec 22:57
    150149 visningar
    399 svar
    399
    150149

    öviksbrudar!! hohooo

    vart är alla? finns det nån ny tråd jag missat..känns lite ensamt här nu *s*

  • Svar på tråden öviksbrudar!! hohooo
  • grabba­rna
    Äldre 21 Feb 22:03

    tack för erbjudandet men jag har tagit chansen och pratat med lillsessan som jag funderat på hela tiden och bestämt mig för att låta henne göra klänningen. jag var ju eg mest ute efter modellen i vilket fall även om jag blev lite besviken på utbudet.. Ända sedan jag såg milly klänning har jag inte kunnat få ut den ut huvudet och ingen annan kommer duga så jag tar chansen och beställer den fast utan släp och med halterneck istället.

    The Bumblebee skrev 2008-02-21 19:42:32 följande:


    grabbarna:Skulle precis säga samma sak som karga81. Eller jag vet ju att du inte har varit där ä - men ett besök vore kanske inte så dumt. Vad gör du på lördag? Jag är solokvist å kan följa om du vill!Det är verkligen en helt annan sak att få prova klänning i rätt storlek - som sitter bra.
  • The Bumble­bee
    Äldre 21 Feb 22:37

    grabbarna skrev 2008-02-21 22:03:38 följande:


    tack för erbjudandet men jag har tagit chansen och pratat med lillsessan som jag funderat på hela tiden och bestämt mig för att låta henne göra klänningen. jag var ju eg mest ute efter modellen i vilket fall även om jag blev lite besviken på utbudet.. Ända sedan jag såg milly klänning har jag inte kunnat få ut den ut huvudet och ingen annan kommer duga så jag tar chansen och beställer den fast utan släp och med halterneck istället.The Bumblebee skrev 2008-02-21 19:42:32 följande:
    Kommer att bli superfint ju! Tycker att du passade jättebra i halterneck. Å det kommer ju att bli en helt annan sak med en i rätt storlek
    Jag kom på att vi måste träffas å kolla på varandras klänningar när vi fått hem dem! Är ju jättenyfiken på hur din blir.
  • grabba­rna
    Äldre 21 Feb 22:46

    ja det måste vi göra, sambon vill inte se min så jag kommer ju spricka över att inte få visa den på en gång den kommer...

    ska mäta i morgon få se hur det går men det är ju bra bilder på hur man ska mäta, funderar dock på att hellre riskera att ta för trångt i midjan än för stort iom att jag ska ha snörning.

    har du måttat ännu?

    jag köpte gästboken idag förressten den fanns i övik också men kom på att jag beställt nåt liknande på bokrean på adlibris..hmm jag borde kanske ha väntat och sett hur den är. det står inte hur den ser ut men var ju billig så jag chansar

    www.adlibris.se/product.aspx

    till helgen ska vi adressera inbjudningarna så på måndag postas dom, jag hoppas en del ringer på en gång och är glada och överrasskade men tänk om ingen hör av sig så snopet..

    The Bumblebee skrev 2008-02-21 22:37:31 följande:


    grabbarna skrev 2008-02-21 22:03:38 följande:
    Kommer att bli superfint ju! Tycker att du passade jättebra i halterneck. Å det kommer ju att bli en helt annan sak med en i rätt storlek Jag kom på att vi måste träffas å kolla på varandras klänningar när vi fått hem dem! Är ju jättenyfiken på hur din blir.
  • The Bumble­bee
    Äldre 21 Feb 23:01

    grabbarna:
    Var boken lika billig i Ö-vik? I så fall ber jag sambon köpa den nån dag.

    Oj, vad vi är sena med våra inbjudningar Hoppas att vi inte tappar alltför många gäster pga av det... De flesta närmaste vet om att vi ska gifta oss som tur är!

    Gällande måttning. Har inte måttat ännu - ska göra det i helgen! Men LillSessan tipsade om att sätta sig ner med måttbandet runt midjan - det får inte strama för mycket - man ska ju kunna sitta i klänningen oxå Men min klänning ska ju vara vid där, så jag tror inte att det är nån fara. Är väl värre om man har en sjöjungfru-modell.

  • Lolail­ola
    Äldre 22 Feb 07:10

    Nu kan jag berätta att mässan kommer vara på arenan 13 april 12-18.
    det kommer vara runt 30 företag o 2-3 modeshower! blir nog superkul!

  • grabba­rna
    Äldre 22 Feb 07:56

    låter kanon och låter ba mkt bättre än sundsvall som var en klar besvikelse.

    ska prata med sambon ikväll om fotograferingen, skulle göra det igår men han var på hyfsat dåligt humör så jag slöt ut det, finns liksom ingen mening när man bara får grymtningar tillbaka *suck*


    Lolailola skrev 2008-02-22 07:10:08 följande:
    Nu kan jag berätta att mässan kommer vara på arenan 13 april 12-18.det kommer vara runt 30 företag o 2-3 modeshower! blir nog superkul!
  • Lolail­ola
    Äldre 22 Feb 08:27

    -vad könt att höra att det finns flet här som planerar 09 jag känner sig så tidig att jag inte riktigt törs vara med i diskussionerna. men läser för att få tips.

  • The Bumble­bee
    Äldre 22 Feb 09:02

    Vi har blivit tipsade om en fotograf som inte kostar skjortan - ska få se lite arbetsprover i helgen. Han skulle maila bilder, spännande! Vill så gärna att vi ska bli imponerade.

  • Brud 080808
    Äldre 22 Feb 09:12

    vi har också ev. fixat fotograf, har en släkting (typ) som kände en, så v i får se.. Beror på hur mkt det kostar vill säga.

  • Brud 080808
    Äldre 22 Feb 09:13

    grabbarna, tack vilken bra idee! Jag visste att jag skulel köpa en sådan men har inte brjat kolla ännu och den var ju billig!
    Nu har jag också köpt den

Svar på tråden öviksbrudar!! hohooo