• grabba­rna
    Äldre 12 Dec 22:57
    150766 visningar
    399 svar
    399
    150766

    öviksbrudar!! hohooo

    vart är alla? finns det nån ny tråd jag missat..känns lite ensamt här nu *s*

  • Svar på tråden öviksbrudar!! hohooo
  • Jojjo8­2
    Äldre 21 Feb 18:17

    Hej tjejer!
    Jag är en övikstjej som planerar giftemål i skåne. Får jag vara med ändå? :)

  • The Bumble­bee
    Äldre 21 Feb 18:42

    grabbarna:
    Har kikat på bilderna nu. Eftersom jag vet att du vill ha en klänning med lite färg på, så är det jättesvårt att tycka något om klänningarna du provade. Synd att du inte fick prova klänningarna i rätt storlek. Fanns det ingen halterneck i din storlek alls? Eller var det här just de klänningarna som du föll för?

    Jag tycker att du var fin i halternecken - du ser inte fyrkantig ut! Men jag tror att jag förstår vad din sambo menar. Är man det minsta axelbred så blir de mer iögonfallande i halterneck - å det tycker jag är supersnyggt.

  • Maria2­009
    Äldre 21 Feb 18:55
    Jojjo82 skrev 2008-02-21 18:17:59 följande:
    Hej tjejer!Jag är en övikstjej som planerar giftemål i skåne. Får jag vara med ändå? :)
    Klart du får! Tittade in på din sida och såg att det var 2009 som gäller för er också, kul med någon som också har ett tag kvar! Vi planerar att slå till om ungefär ett år. Välkommen!
  • Karga8­1
    Äldre 21 Feb 18:57
    grabbarna skrev 2008-02-21 15:22:01 följande:
    hur ser en sådan ut?
    Den har ett litet släp bak och är hjärtformad i halsringningen med en blomma på vänster bröst. Sedan har den en spetts haltervek som man kan knäppa av och på men jag tänkte nög vara utan den. Den är som matt i färgen och lite maränging (men bara lite) SÅ TUFF!
  • grabba­rna
    Äldre 21 Feb 18:58

    nej det fanns ingen alls i min stl alla hon hade inne var för stora provade även en halterneck till men brydde mig aldrig om att ta kort iom att den satt sämre än denna

    had varit kul att prova nån som satt riktigt bra

    The Bumblebee skrev 2008-02-21 18:42:36 följande:


    grabbarna: Har kikat på bilderna nu. Eftersom jag vet att du vill ha en klänning med lite färg på, så är det jättesvårt att tycka något om klänningarna du provade. Synd att du inte fick prova klänningarna i rätt storlek. Fanns det ingen halterneck i din storlek alls? Eller var det här just de klänningarna som du föll för?Jag tycker att du var fin i halternecken - du ser inte fyrkantig ut! Men jag tror att jag förstår vad din sambo menar. Är man det minsta axelbred så blir de mer iögonfallande i halterneck - å det tycker jag är supersnyggt.
  • grabba­rna
    Äldre 21 Feb 19:01

    klart du får


    Jojjo82 skrev 2008-02-21 18:17:59 följande:
    Hej tjejer!Jag är en övikstjej som planerar giftemål i skåne. Får jag vara med ändå? :)
  • grabba­rna
    Äldre 21 Feb 19:01

    låter läckert!


    Karga81 skrev 2008-02-21 18:57:39 följande:
    Den har ett litet släp bak och är hjärtformad i halsringningen med en blomma på vänster bröst. Sedan har den en spetts haltervek som man kan knäppa av och på men jag tänkte nög vara utan den. Den är som matt i färgen och lite maränging (men bara lite) SÅ TUFF!
  • Karga8­1
    Äldre 21 Feb 19:14

    Grabbarna:
    Har du varit ner till Eleganten i Sundsvall och kollat?
    Har varit där och kollat och dom har ett gediget utbud.

  • The Bumble­bee
    Äldre 21 Feb 19:42

    grabbarna:
    Skulle precis säga samma sak som karga81. Eller jag vet ju att du inte har varit där ä - men ett besök vore kanske inte så dumt. Vad gör du på lördag? Jag är solokvist å kan följa om du vill!

    Det är verkligen en helt annan sak att få prova klänning i rätt storlek - som sitter bra.

  • sanber
    Äldre 21 Feb 21:47

    kom på vad han hette: fotografen alltså

    Andreas st äh va klåååen!!!!

Svar på tråden öviksbrudar!! hohooo