• grabba­rna
    Äldre 12 Dec 22:57
    150732 visningar
    399 svar
    399
    150732

    öviksbrudar!! hohooo

    vart är alla? finns det nån ny tråd jag missat..känns lite ensamt här nu *s*

  • Svar på tråden öviksbrudar!! hohooo
  • jelikr
    Äldre 15 Feb 09:13

    grabbarna . Är det mässan i S-vall du menar?
    Jag hade vissa funderingar på att åka men valpen tar all tid + att äldsta sonen har blivit förkyld igen så det funkar inte , tyvärr.
    Annars hade jag gjärna åkt dit och kikat...

  • miapia­s
    Äldre 15 Feb 09:33

    jag kunde inte byta pass..men annars så hade jag åkt

  • järved­sullis
    Äldre 15 Feb 12:56

    miapias - jag har missat efter att du frågat efter fiolspelare... hon som ska sjunga åt oss spelar också fiol, väldigt praktiskt.

  • sanber
    Äldre 15 Feb 13:28

    ni som ska ta kuvert avgift...enf råga. hur mycket tar ni per pers?
    och tar ni även bet för barn?

    vad ingår då?

    nyfiken i en strut men man måste ju kolla alla vägar OM det nånsin kommer bli av!
    hahaha är ju bara måttligt avunfdsjuka på er eftersom ajg intee ns är förlovad!*rackarns*

  • Brud 080808
    Äldre 15 Feb 13:41

    Kan man ha typ metallica eller nått när man går ut ur kyrkan elle rblir det kosntigt? Ja om man har någon som kan spela på typ gitarr?
    Är ju ett stort rockfan

  • sanber
    Äldre 15 Feb 13:59

    den dagen jag gifter mig ska jag inte ha traditionell musik såsom ingång/utgångs orgelsmusik så jag tycker helt klart1 blir ju jäkligt pampigt - nothing else matter är ju fin text!

  • Brud 080808
    Äldre 15 Feb 14:55
    sanber skrev 2008-02-15 13:59:14 följande:
    den dagen jag gifter mig ska jag inte ha traditionell musik såsom ingång/utgångs orgelsmusik så jag tycker helt klart1 blir ju jäkligt pampigt - nothing else matter är ju fin text!
    jag hade tänkt mig just den.
    Men Sandra snart är det väl ändå er tur
    Får säga åt P att du vill ha en ring!
  • miapia­s
    Äldre 15 Feb 16:51

    det finns ju nothing else matters som en tjej har gjort...

    ja fiolspel är vi ute efter

  • miapia­s
    Äldre 18 Feb 12:23

    hur är läget här....inga inlägg på nån dag

  • sanber
    Äldre 19 Feb 09:53

    Brud 080808 skrev 2008-02-15 14:55:54 följande:


    jag hade tänkt mig just den.Men Sandra snart är det väl ändå er tur Får säga åt P att du vill ha en ring!
    hahaha han VET det!!

    nämen seriöst är jag ju så lite tarditionell att om jag förlovar mig vill jag gärna sätta datum på vigsel snabbt...
    allafall inom 2 år så det är väl lite därför oxå, är ju dyrt att gifta sig!
    Och jag väntar ändå på ett frieri för då VET jag ju att han är redo eller vad man säger!
    han vill gifta sig nångång men hahaha när är ju frågan!
    Men just nu skämtar vi och pikar honom alla runt omkring och då kommer han DEFINITIVT att fortsätta dra ut på det!
    Men men...den som väntar på sin prins....
Svar på tråden öviksbrudar!! hohooo