• grabba­rna
    Äldre 12 Dec 22:57
    150728 visningar
    399 svar
    399
    150728

    öviksbrudar!! hohooo

    vart är alla? finns det nån ny tråd jag missat..känns lite ensamt här nu *s*

  • Svar på tråden öviksbrudar!! hohooo
  • The Bumble­bee
    Äldre 12 Feb 20:52

    grabbarna skrev 2008-02-12 19:12:06 följande:


    i st svart kostym inhandlad på edblads heter dom det? sabla kort minne.väldans trevlig kvinna var det i alla fall och bjöd på slips och strumpor så nu är det gjort.tyvärr tänkte vi inte på att köpa en resegarderob vilket hade varit bra
    Hur gick det att prova klänning!?! Vad fick ni ge för kostymen?
  • grabba­rna
    Äldre 12 Feb 21:47

    provade ingen klänning det blev en blixtfärd in för att köpa kostym bara iom att vi ska på begravning och sambon tyckte att han lika gärna kunde köpa den nu för att ha då också..

    han fick ge 3200:- för kostymen och sedan tog vi den billigaste skjortan iom att han aldrig använder en vanlig vit skjorta annars och den kostade 345:- så jag kan tänka mig vad deras skjortor kostar annars *puh*

    jag ska prova klänningar nästa tordag om inte ungarna får för sig att bli sjuk nu bara

  • grabba­rna
    Äldre 12 Feb 23:14

    tror jag måste sätta lås på datorn för jag sitter här alldeles för mycket och gör av med alldeles för mkt pengar på tradera

    nu har jag köpt hjärtan att dekorera med, sån här silkon bh typ unique bra, en vanlig bh blev det av bara farten också *harkel* NYA såklart vill bara tillägga det!! samt en korsett *jisses* men tänkte att en korset kanske vore bra att ha när det är dags för mätning..bebisdallret vill liksom inte ge med sig fast det är klart liiite lat är jag ju allt men NU har jag och sambon skakat hand på att vi ska sköta oss bättre och framförallt träna bättre

    nä bäst jag stänger ner sena kvällar är väldigt farliga ur spendera pengar synpunkt har jag märkt

  • Brud 080808
    Äldre 13 Feb 08:06
    Lolailola skrev 2008-02-12 20:09:29 följande:
    Jag har läst att ni pratade om sångare till vigseln.Nu har min kompis Jessica Wetterstrand från Sarek äntligen bestämt sig för att sjunga på bröllop tillsammans med en kompis.Så om ni fortfarande söker nån så kan ni maila henne:jessica_wetterstrand@passagen.se
    En fråga...har du någon aning om vad hon tar för det?
  • Brud 080808
    Äldre 13 Feb 08:07

    Nu har jag 'äntligen hittat vilken sorts ring jag vill ha.
    Hoppas att dom har den i stan också

  • The Bumble­bee
    Äldre 13 Feb 08:12

    grabbarna - Vad blev det för korsett? Har tittat å tittat men inte hittat nån jag fastnat för... Vart köpte du underkläderna?

    Jag sitter oxå alldeles för mycket vid datorn Blir ju inget skolarbete gjort sen jag registrerade mig på den här sidan.

    Här har vi börjat äta lite efter GI, främst för att sambon ska få stabilare blodsocker. Har typ 1 diabetes. Och ger det sen nån effekt på kroppen så är det ju bara positivt

  • miapia­s
    Äldre 13 Feb 09:04

    Brud 080808 skrev 2008-02-13 08:06:52 följande:


    En fråga...har du någon aning om vad hon tar för det?
    ja vad tar hon
  • grabba­rna
    Äldre 13 Feb 10:42

    jag köpte korsetten och underkläderna på tradera, det stog om den här inne och dom som provade den tyckte den satt bra och höll in bra, den kostade bara 200:- så det är ju ingen katastrof om jag blir missnöjd..tänkte liksom bara ha korsett den dagen så jag vill hels slippa lägga utt 1200:- som dom verkar kosta annars.

    ja du skolarbetet har blivit liiite lidande

  • Lolail­ola
    Äldre 13 Feb 14:09

    Nej, jag vet inte vad hon tar för att sjunga. Tror inte hon har bestämt sig själv, så maila så kanske ni kan vara med och påverka priset lite.

  • grabba­rna
    Äldre 14 Feb 21:25

    är det nån fler än jag och the bumblebee som ska ner på mässan på lördag?

Svar på tråden öviksbrudar!! hohooo