• grabba­rna
    Äldre 12 Dec 22:57
    150632 visningar
    399 svar
    399
    150632

    öviksbrudar!! hohooo

    vart är alla? finns det nån ny tråd jag missat..känns lite ensamt här nu *s*

  • Svar på tråden öviksbrudar!! hohooo
  • grabba­rna
    Äldre 12 Feb 12:00

    åhåh där ser man det har jag missat...

  • grabba­rna
    Äldre 12 Feb 12:02

    fast dom var dyrare på alla andra tänk att det kan vara sån skillnad...

  • miapia­s
    Äldre 12 Feb 12:03

    vi ska låta hans på greeens guld tillverka dom själv..han är en superduktig guldsmed....jag har lämnat en bild o så har vi lämnat in guld så den blir inte alls så dyr....
    bla så har jag en del släktingars guld i min blivande ring

  • grabba­rna
    Äldre 12 Feb 12:06

    vi fundera ett tag på att lämna in guld vi också men slöt ut det efter att en kompis gjort det och det blev ingen större skillnad på priset iofs kul att ha släktningars guld men när dom skulle lösa ut ringen skulle guldfynd i detta fall ha betydligt mer pengar än vad dom i början sagt, annars har jag två ringar från min mormor som är jättefula men som man skulle kunna smälta ner

  • Brud 080808
    Äldre 12 Feb 12:23

    angående ring så tror jag att jag hittat den jag vill ha Får se om den passar med förlovningsringen. Men jag ska kolla i stan först (vi känner en som jobbar på en guldsmedsaffär) så då kan vi få lite tips där

  • miapia­s
    Äldre 12 Feb 12:23

    mmn hör med greens guld då..för dom är de enda som har en egen guldsmed.
    Guldfynd måste ju skicka iväg allt sitt..o då blir det ju dyrare

  • Maria2­009
    Äldre 12 Feb 15:11

    Den här www.guldshop.com/emilia6k-011-ct-p-116.html ska jag ha! Det bestämde jag mig för redan när vi var och fick broschyrer på Greens inför förlovningsringarna, heeeelt kär i den ringen! :D

  • 73an
    Äldre 12 Feb 17:04

    Jag köpte min på guldfynd i höstas då dom hade erbjudande. 1000kr rabatt, så jag bet 2999kr. Det är en ring i vitt guld med 10st små diamanter varav 4st är upphöjda på mitten.

  • grabba­rna
    Äldre 12 Feb 19:07

    ja den var snygg


    Maria2009 skrev 2008-02-12 15:11:39 följande:
    Den här www.guldshop.com/emilia6k-011-ct-p-116.html ska jag ha! Det bestämde jag mig för redan när vi var och fick broschyrer på Greens inför förlovningsringarna, heeeelt kär i den ringen! :D
  • grabba­rna
    Äldre 12 Feb 19:12

    i st svart kostym inhandlad på edblads heter dom det? sabla kort minne.väldans trevlig kvinna var det i alla fall och bjöd på slips och strumpor så nu är det gjort.tyvärr tänkte vi inte på att köpa en resegarderob vilket hade varit bra

Svar på tråden öviksbrudar!! hohooo