• grabba­rna
    Äldre 12 Dec 22:57
    150756 visningar
    399 svar
    399
    150756

    öviksbrudar!! hohooo

    vart är alla? finns det nån ny tråd jag missat..känns lite ensamt här nu *s*

  • Svar på tråden öviksbrudar!! hohooo
  • The Bumble­bee
    Äldre 10 Feb 16:14

    grabbarna skrev 2008-02-10 14:54:49 följande:


    man kan ju alltid kolla med nån ungdomsidrottförening,en del vill gärna ställa upp på sånt och få en slant.annars har amn kanske nån kompis som känner nån,som känner nån....vet att sambons fotbollslag serverade ngr gånger när han spelade men det är ju lite billigare om det är yngre förmågor
    Skulle oxå behöva 1-2 personer som skulle vilja fixa lite med maten. Inte servera - men se till att allt ser snyggt ut och fylla på buffén om nåt tar slut. Än så länge har jag noll idé om vem vi skulle kuna fråga...
  • The Bumble­bee
    Äldre 10 Feb 16:20

    Måste få gnälla lite oxå...

    Jag är en sån här person som gillar att inte ha precis samma som andra. Kan innefatta det mesta. T.ex. skulle mina barn aldrig kunnat få samma namn som grannens barn

    Så hittar jag min drömklänning. De i butiken berättar att den inte är årets (skönt tänker jag - inte så poppis då kanske ) och att oddsen för att den skulle bli upptagen på min dag var ganska små.
    Bestämmer mig för att få den uppsydd istället, med smärre justeringar. Och är sååå nöjd över att ha hittat klänningen med stort K. En klänning som jag förmodligen inte kommer att få se andra brudar i. (jag å mina vänner har rätt olika smak )

    Så köper jag Amelia Brud & Bröllop idag - å hittar klänningen där! Jäkla skit oxå... Vet att jag är superlöjlig - men jag kan inte hjälpa det. Ville inte se "min" klänning där tänk vad många som kan inspireras... *patetisk är kanske bättre ord än löjlig *
    Fortsätter att sura några minuter till innan det är dags för middag... Vem kan sura till Flygande Jakob liksom?

  • grabba­rna
    Äldre 10 Feb 19:41

    jag förstår dig faktiskt,det känns ju lite extra kul att ha nåt som ingen annan har, men tänk på de förändringar du gjort dom är du ensam om så eg blir den ju unik lite i alla fall....

    nu blev jag ju väääldigt nyfiken vilken klänning det är, du kan väl messa jag lovar att inte stjäla den för jag har redan bestämt hur min ska se ut

    själv fick vi problem när vi skulle välja inbjudningskort för det enda vi tyckte om bägge två var det som min kompis använde inte en chans att jag tar samma även om hon tyckte det var ok men nepp,nix, never ever

  • Lolail­ola
    Äldre 10 Feb 19:41

    För er som har lust att åka ner till sthlm, så finns det något som heter www.streetinstockholm.se/web/Marknader_2008
    Den 19-20 april ska det vara "streetbröllop".
    Jag fattar det som om det är typ loppis fast med bröllopssaker. (man kan iallafall boka bord om man vill sälja)

  • miapia­s
    Äldre 11 Feb 14:09

    roligt med bröllopsloppis...

  • grabba­rna
    Äldre 11 Feb 18:40

    skit också jag har blivit kär i en helt ny klänning..vad tycker ni? det är den första i galleriet den som är röd...

    jag glömte mitt mantra: surfa inte runt och kolla fler klänningar,surfa inte runt och kolla fler klänningar,surfa inte runt och kolla fler klänningar,surfa inte runt och kolla fler klänningar,surfa inte runt och kolla fler klänningar

  • 73an
    Äldre 11 Feb 19:09

    Grabbarna:
    Den röda klänningen va ju bara hur läcker som hellst!!

  • Maria2­009
    Äldre 11 Feb 19:11
    73an skrev 2008-02-11 19:09:46 följande:
    Grabbarna:Den röda klänningen va ju bara hur läcker som hellst!!
    instämmer, den var helt fantastisk! och det säger jag inte bara för att rött är min favoritfärg... ;)
  • The Bumble­bee
    Äldre 11 Feb 19:19

    grabbarna:
    Får väl vara kärringen mot strömmen å säga att jag gillar de vit/vinröda mycket bättre. Den är superläcker - väldigt fin rödfärg. Men är ingen brudklännign för mig Men det är ju du som ska vara nöjd, inte jag
    Sluta surfa efter nya klänningar nu! Du kan väl leta serveringspersonal åt mig istället

    Are we on for Bröllopsmässan förresten?

  • grabba­rna
    Äldre 11 Feb 22:54

    nåja jag ska inte byta klänning, jag ska köpa den variant jag tänkt mig hela tiden så nu är det slutsurfat så och dags att spana in serveringspersonal.

    ja vi är absolut on för mässan!

Svar på tråden öviksbrudar!! hohooo