• grabba­rna
    Äldre 12 Dec 22:57
    151025 visningar
    399 svar
    399
    151025

    öviksbrudar!! hohooo

    vart är alla? finns det nån ny tråd jag missat..känns lite ensamt här nu *s*

  • Svar på tråden öviksbrudar!! hohooo
  • miapia­s
    Äldre 9 Feb 11:44

    men..vad bra

  • Lolail­ola
    Äldre 9 Feb 13:30

    Jag vet inte vart än, ska på info möte den 20/2 så efter det vet jag mer. Jag ska vara med och ställa ut, därför vet jag om mässan redan nu.

  • miapia­s
    Äldre 9 Feb 22:13

    vad kul..*ler*

    jag har piffat lite med vår hemsida idag...ni får gära titta lite

    nallemaja.weddingannouncer.com/

  • grabba­rna
    Äldre 10 Feb 10:24

    jättefin sida..kul att se vem du är, jag började fundera över en sån sida men valde den som finns här istället, tror inte släkt och vänner skulle kolla så mycket/ofta så jag ids inte lägga ner nåt större arbete..men vem vethelt plötsligt kan jag ha gjort en sån sida istället för att plugga..jag är lättdistraherad nu för tiden


    miapias skrev 2008-02-09 22:13:27 följande:
    vad kul..*ler*jag har piffat lite med vår hemsida idag...ni får gära titta litenallemaja.weddingannouncer.com/
  • miapia­s
    Äldre 10 Feb 11:01

    mmn jag tänker skicka med lite info till dom som jag vet inte använder internet...men alla andra kommer att få en lite info lapp med med adressen till vår sida

  • miapia­s
    Äldre 10 Feb 12:02

    Jag är på jakt efter serveringspersonal..till bröllopet...har ni några bra tips...

    Jag har mailat till parkskolan men där får jag inget svar.

  • sanber
    Äldre 10 Feb 12:55
    miapias skrev 2008-02-10 12:02:46 följande:
    Jag är på jakt efter serveringspersonal..till bröllopet...har ni några bra tips...Jag har mailat till parkskolan men där får jag inget svar.
    såg att din syster är 17...
    hon har inte ett gäng kompisar som vill ställa upp för en billig peng?!
  • miapia­s
    Äldre 10 Feb 13:19

    min brorsdotter..tänkte du på eller....
    det var ju en bra ide

  • Brud 080808
    Äldre 10 Feb 14:03

    Ja jag är också på jakt efter serveringspersonal. Vet nån vars man kan få tag på några?

  • grabba­rna
    Äldre 10 Feb 14:54

    man kan ju alltid kolla med nån ungdomsidrottförening,en del vill gärna ställa upp på sånt och få en slant.annars har amn kanske nån kompis som känner nån,som känner nån....vet att sambons fotbollslag serverade ngr gånger när han spelade men det är ju lite billigare om det är yngre förmågor

Svar på tråden öviksbrudar!! hohooo