• grabba­rna
    Äldre 12 Dec 22:57
    150702 visningar
    399 svar
    399
    150702

    öviksbrudar!! hohooo

    vart är alla? finns det nån ny tråd jag missat..känns lite ensamt här nu *s*

  • Svar på tråden öviksbrudar!! hohooo
  • grabba­rna
    Äldre 8 Feb 11:03

    ikväll ska vi ha träff med vårat värdpar/toastmaster och prata genom lite och det ska bli jättekul..nu börjar det röra på sig och jag börjar känna liiiite stress..för inget är ju eg färdigt

    vi har begravning inom närmaste familjen framöver också så allt annat ligger på is tills den är över det känns bäst så men dom här kompisarna har vi inte träffat på flera veckor så vi vill ju ändå träffas och umgås och då ville vi alla passa på att surra lite om bröllopet också, dom har varit värdpar/toastmaster förut så dom har nog lite tips,ideer och förslag på sånt som vi aldrig ens tänkt på kan jag tänka.

    har ni värdpar el toastmasters eller kanske båda? vi kör om sagt samma par till båda för det är dom som tar emot i kyrkan också och dom som sedan hålelr lite koll på festen.

  • grabba­rna
    Äldre 8 Feb 11:17

    jag har kanske frågat redan men har ni bestämt in och utgångslåtar? och i så fall vilka?

  • järved­sullis
    Äldre 8 Feb 11:28

    vi har ju en borgerlig, förhoppningsvis utevigsel, så det blir ju lite si så där med in och utgångslåtar. Vi tänker komma fram till ABBAs arravile som spelas på fiol sedan avslutas vigsel med Fly me too the moon - Frank Sinatra.

  • miapia­s
    Äldre 8 Feb 12:14

    har du fått tag på någon som kan spela fiol....jag är på jakt själv....till en solosång

  • grabba­rna
    Äldre 8 Feb 12:27

    själv skulle jag vilja ha två st som spelar fiol till äppelbo gånglåt men sambon är inte riktigt med på den iden...han surrade istället nåt om att skippa orgel och allt och be någon av hans systar spela istället vilket jag tror bottnar mest i att han nog helst inte vill ha den kantor vi blir tilldelade och visst kan hans systrar plinka plonka lite och slå ngr ackord men inte så jag tycker dom ska spela på det sättet...vilken fasa dom kan väl spela nåt sedan istället

  • grabba­rna
    Äldre 8 Feb 22:52

    nu har jag/vi äntligen kommit på vilka vi ska fråga om dom kan sjunga hoppas dom bara är ledig då nu då....

  • Lolail­ola
    Äldre 9 Feb 08:06

    Jag tänkte på er som ska åka till Sundsvall för bröllopsmässa. Den 13/4 kommer det vara en här i Övik ok, lite mindre men lokala företag som ställer ut istället.

  • sanber
    Äldre 9 Feb 08:28
    Lolailola skrev 2008-02-09 08:06:02 följande:
    Jag tänkte på er som ska åka till Sundsvall för bröllopsmässa. Den 13/4 kommer det vara en här i Övik ok, lite mindre men lokala företag som ställer ut istället.
    åh va kul!!!
  • Brud 080808
    Äldre 9 Feb 09:15
    Lolailola skrev 2008-02-09 08:06:02 följande:
    Jag tänkte på er som ska åka till Sundsvall för bröllopsmässa. Den 13/4 kommer det vara en här i Övik ok, lite mindre men lokala företag som ställer ut istället.
    Vad skoj!
    Vars?
  • Maria2­009
    Äldre 9 Feb 09:56
    Lolailola skrev 2008-02-09 08:06:02 följande:
    Jag tänkte på er som ska åka till Sundsvall för bröllopsmässa. Den 13/4 kommer det vara en här i Övik ok, lite mindre men lokala företag som ställer ut istället.
    Jippie! :D
Svar på tråden öviksbrudar!! hohooo