• grabba­rna
    Äldre 12 Dec 22:57
    150668 visningar
    399 svar
    399
    150668

    öviksbrudar!! hohooo

    vart är alla? finns det nån ny tråd jag missat..känns lite ensamt här nu *s*

  • Svar på tråden öviksbrudar!! hohooo
  • stfa
    Äldre 6 Feb 23:13

    Oj, ja då förstår jag att du inte rekommenderar det stället
    Det lutar åt Veckefjärden för oss. Då får vi ha hela restaurangen för oss själva (60 pers). Vi kan utforma menyn precis som vi villa ha den oxå. Känns superbra

  • Maria2­009
    Äldre 7 Feb 19:09

    Fick avin idag för att hämta ut våra förlovningsringar. Glad i hågen traskade jag bort till hemköp och hämtade mitt paket, bara för att när jag öppnade det hemma hitta en annan kvinnas vigselring! :O Hon bodde också här i Domsjö, så det var iofs ingen fara, men lite snopet var det iaf. Ringde upp vigselbutiken.se där vi hade beställt och förklarade läget. De blev så klart mycket förbryllade men vi löste det så att jag ringde upp kvinnan vars ring jag hade fått, och hann inte mer än presentera mig förrän hon började skratta - hon hade precis varit och hämtat ut mina ringar... :) så det löste sig fint, i kväll åker de på... Det kanske rent av var någon av er jag träffade ikväll?

  • miapia­s
    Äldre 7 Feb 20:03

    vad komiskt...haha

  • miapia­s
    Äldre 7 Feb 20:03

    stfa
    Tar de någon hyra för Veckefjärdens golfklubb?? o vad kostar maten

  • stfa
    Äldre 8 Feb 00:43

    Nej de tar ingen hyra. Allt ingår i priser oh det beror alldeles på vad man vill ha för mat. De kunde fixa i princip vad som helst. Hon gav ett schablonpris fö 2-rätters med tårta för 479:- utan dryck. Mkt trevliga att prata med


    miapias skrev 2008-02-07 20:03:46 följande:
    stfaTar de någon hyra för Veckefjärdens golfklubb?? o vad kostar maten
  • stfa
    Äldre 8 Feb 00:46

    Vi har bestämt lokal! Det blir på Vinkällaren Hotellgatan 4 där min M2b är medlem. Känns helt underbart! Vi ska ta catering från statt och fixa all dryck själv. Mkt nöjd. Blir precis den intima/lyxiga fets jag drömt om

    Nu har jag printat ut inbjudningskorten och börjat sätta ihop dem. Blir kanonfint! Hinner gott och väl till onsdag då jag ska skicka dem

  • Brud 080808
    Äldre 8 Feb 06:57

    ÅÅ jag längtar också till onsdag! Då ska jag också skicka ut inbjudningskorten Kan det inte vara onsdag snart!!!

  • miapia­s
    Äldre 8 Feb 08:33

    Jag hade oxå tänkt skicka dom på onsdag..men min m2b tyckte att det kändes allt för tidigt...och så är det några få saker som inte är spikade ännu....

  • Brud 080808
    Äldre 8 Feb 10:54
    miapias skrev 2008-02-08 08:33:45 följande:
    Jag hade oxå tänkt skicka dom på onsdag..men min m2b tyckte att det kändes allt för tidigt...och så är det några få saker som inte är spikade ännu....
    Ja då är vi väldigt tidigt ute
  • Brud 080808
    Äldre 8 Feb 10:54

    ***Övikstrådens bröllopslista***

    080531 jelikr , i Björna kyrka , festen Folkets hus i L-mon
    080607 The Bumblebee, i kapell vid havet - fest i närheten =)
    080607 Stfa, Själevads kyrka, festlokal inte klart
    080614 080614, Grundsunda kyrka
    080628 Järvedsullis Själevads hembygsgård
    080705 Miapias Själevad festen stensöden
    080802 Grabbarna I en kyrka nära mig
    080802 73an Arnäs festen Landsjö
    080808 Brud 080808 (skriver vars efter vi fått ut inbj. korten)

Svar på tråden öviksbrudar!! hohooo