• grabba­rna
    Äldre 12 Dec 22:57
    150173 visningar
    399 svar
    399
    150173

    öviksbrudar!! hohooo

    vart är alla? finns det nån ny tråd jag missat..känns lite ensamt här nu *s*

  • Svar på tråden öviksbrudar!! hohooo
  • sanber
    Äldre 22 Jan 09:09
    #91
    järvedsullis skrev 2008-01-22 07:50:58 följande:
    en annan kille som är duktig är ju Magnus Ödling. Han skulle jag kunna tänka mig har gjort den låten några gånger. Han spelar med... ja förr hette dom CCCCP men nu är det ...Lords någonting... Vet inte om det kan vara något. Patrik Olsson är ju också duktig...
    Ja precis!
    Både magnus å Patrik är ju jätte duktiga...att jag inte tänkte på det!
    Magnus är kusin med min kusin!*hahaha*
    Å Patrik tillsammans med en av mina bästa vänner!
    *Skäms på mig*
  • miapia­s
    Äldre 22 Jan 19:36
    #92

    tjena alla jag har haft jätte svårt att komma in på BT de senaste dagarna...

    Vi ska ha vår fest på stensödens hembygdsgård...jätte fint läge o fina lokaler...bra pris oxå....

    Vad säger ni om mässa i sundsvall...kul jag kan själv inte fara till ume på¨lördag...men sundsvall vore skoj...

  • sanber
    Äldre 22 Jan 21:03
    #93
    miapias skrev 2008-01-22 19:36:19 följande:
    tjena alla jag har haft jätte svårt att komma in på BT de senaste dagarna...Vi ska ha vår fest på stensödens hembygdsgård...jätte fint läge o fina lokaler...bra pris oxå....Vad säger ni om mässa i sundsvall...kul jag kan själv inte fara till ume på¨lördag...men sundsvall vore skoj...
    Stensödens hembyggdsgård...vart ligger det?
    Hur många personer får man in?
    ad kostar det? är det per dag eller kan amn hyra en hel helg så man kan förberdea/städa?!

    hihi oj så frågvis jag blev!
  • grabba­rna
    Äldre 22 Jan 22:21
    #94

    kul tror ni nån av dom skulle kunna tänka sig att sjunga? fick lite kalla fötter idag när sambon nämnde att syrran kan ju spela gitarr jooo visst kan alla hans syskon plinka plonka fram nåt på gitarr men njää sån tillförlit har jag inte till dom...

    låter kul med mässan i s-vall och jag är sugen på att åka förutsatt att jag kan skylla på att jag bara är med som sällskap om nån känner igen mig

    synd att dom inte har en senare i mars nån gång också

  • Brud 080808
    Äldre 23 Jan 08:57
    #95

    Räknade i går vad det skulle kosta att gifta oss. Och vi hade inte tänkt ha ett så påkostat bröllop utan göra tex mat själv osv.
    Men herregud! Runt 30 000 kommer det kosta ändå! (fast då har jag tagit till lite också)
    Trodde inte att det skulle bli så dyrt!
    Lika bra att börja spara massor.

    Vad kommer era kosta ungefär?

  • sanber
    Äldre 23 Jan 09:45
    #96

    Brud 080808 skrev 2008-01-23 08:57:23 följande:


    Räknade i går vad det skulle kosta att gifta oss. Och vi hade inte tänkt ha ett så påkostat bröllop utan göra tex mat själv osv.Men herregud! Runt 30 000 kommer det kosta ändå! (fast då har jag tagit till lite också) Trodde inte att det skulle bli så dyrt! Lika bra att börja spara massor.Vad kommer era kosta ungefär?
    har oxå räknat och vi vill isåfall göra det mesta själv för att hålla nere kostnaderna...
    vi lyckas om jag har räknat rätt hålla oss till 30 tusen oxå..fast då är vi närmare 100 st oxå så..!
  • jelikr
    Äldre 23 Jan 11:52
    #97

    Vårt bröllop hamnar nog på ca 40 000 men vi har 60000 till bröllopet att ta av så det är inget vi behöver bekymra oss över.
    Vi har 60 men kommer vi billigare undan är det ju jättebra , det finns alltid hål att stoppa pengar i.
    Speciellt när man som vi renoverar huset samtidigt....

  • Maria2­009
    Äldre 23 Jan 12:51
    #98

    Måste bara få skriva av mig lite! Det går ju som bäst här eftersom nästan ingen annan vet om alla planer... :)

    Nu har vi bestämt oss för vilka förlovningsringar vi ska ha! Det blir Schalins Romans 92-6, alltså helt släta, ganska breda. Tänkte beställa från vigselbutiken.se, någon av er som har gjort det?

    Vad har ni graverat inuti era? Vi funderade först på första strofen ur citatet ur sagan om ringen "one ring to bind them all..." men insåg att det skulle bli för långt, så nu är jag lite inne på att gravera in våra nicknames vi hade när vi träffades på Spray Date för snart 1 1/2 år sen :) Alltid kul med nåt lite ovanligt...

    Vad roligt, förresten, med en sån här tråd för oss i närheten, speciellt nu när det har blivit lite fart i den! :D

  • Brud 080808
    Äldre 23 Jan 13:04
    #99
    sanber skrev 2008-01-23 09:45:15 följande:
    Brud 080808 skrev 2008-01-23 08:57:23 följande:
    har oxå räknat och vi vill isåfall göra det mesta själv för att hålla nere kostnaderna...vi lyckas om jag har räknat rätt hålla oss till 30 tusen oxå..fast då är vi närmare 100 st oxå så..!
    Oj då och jag har räknat på ca 40 pers.
    Men ja jag hoppas att vi hinner skrapa ihop allt
  • Brud 080808
    Äldre 23 Jan 13:05
    jelikr skrev 2008-01-23 11:52:33 följande:
    Vårt bröllop hamnar nog på ca 40 000 men vi har 60000 till bröllopet att ta av så det är inget vi behöver bekymra oss över.Vi har 60 men kommer vi billigare undan är det ju jättebra , det finns alltid hål att stoppa pengar i.Speciellt när man som vi renoverar huset samtidigt....
    Oj då vad mycket! Skönt att inte behöva tänka på att pengarna ska räcka.
Svar på tråden öviksbrudar!! hohooo