• grabba­rna
    Äldre 12 Dec 22:57
    150105 visningar
    399 svar
    399
    150105

    öviksbrudar!! hohooo

    vart är alla? finns det nån ny tråd jag missat..känns lite ensamt här nu *s*

  • Svar på tråden öviksbrudar!! hohooo
  • grabba­rna
    Äldre 18 Jan 09:50
    #51

    jo jag har förstått att dom sitter väldigt bra men jag är inte säker på att min hjärna skulle haja det i alla fall

    ang halsband så tror jag det blir snyggast med ett enkelt halsband iom att det är färgade broderier det kan lätt bli kaka på kaka.

  • sanber
    Äldre 18 Jan 09:57
    #52

    men titta! jag sökte på övik men hittade inte er då!
    Hej hej!

    Ja jag har ju inte den JÄTTE stora turen att veta då jags ka gifta mig men jag planerar och drömmer glatt ändå!
    Samlar på mig MASSA bra tips!

  • jelikr
    Äldre 18 Jan 09:58
    #53

    Har två halsband hemma...se bild i galleriet!
    Det vänstra har jag väldigt sällan användt och det högra har jag alltid på mig , men det är från min mormor och betyder oerhört mycket för mig!!
    Tror ni jag skulle kunna ha nåt av dom el. ska jag satsa på ett helt nytt el. inget alls som många tyckte ???

  • grabba­rna
    Äldre 18 Jan 10:15
    #54

    ett sånt enkelt tycker jag gott du kan ha och då ska du ta det som betyder mest för dig. Har du ett du gillar ser jag ingen anledning att köpa ett nytt, lämna in det för putsning bara så kommer det skina mer än vanligt.

  • järved­sullis
    Äldre 18 Jan 10:22
    #55

    Äntligen har jag också hittat hit!

    Jag var också hos Eva och provade och hon har ett gasnka gott öga när det gäller att hitta vad man ska kunna passa i. Det var samma sak för mig, första klänningen=wow! Hon skulle ha 1800 för den ena i hyra och 2000 för den andra. Men sedan sa hon också att det skulle komma in mycket nytt i slutet på januari, ett litet tips:)

    Hade två som jag valde mellan men det blev tillslut ingen av dem, utan jag syr upp en i stället.

    Annars håller vi som mest på med inbjudningarna just nu. Hur svårt ska det vara att formulera sig så att det låter lagom och samtidigt finns alla information med....

  • järved­sullis
    Äldre 18 Jan 10:31
    #56

    en liten fråga bara - varför har folk varit missnöjd med Lenas frisörer? Jag har bokat sminkningen där för att jag har blivit rekommenderad just denna lady Di.... kanske man måste byta ...

  • jelikr
    Äldre 18 Jan 10:39
    #57

    The Bumblebee : Min klänning kostar 3500 att hyra...skönt att slippa tvätt och allt sen tycker jag!!!

  • Maria2­009
    Äldre 18 Jan 14:09
    #58

    Järvedsullis: Gå till Maria på Ödlan & brorsan, har aldrig blivit besviken där nån gång! De gör smink också om man vill.

  • sanber
    Äldre 18 Jan 14:18
    #59

    jag har Aldrig blivit besviken på lenas,fast ajg är kanske partisk.

    Mari är ju jätte duktig! Hon har ju även varit tjänsteledig och gått make up utb i sthlm!

    Diana har jag oxå hört bara gott om, resten vet jag inte riktigt..
    men det ingår väl provuppsättning och prov smink? då får ni ju en käsnla!

  • järved­sullis
    Äldre 18 Jan 14:45
    #60

    Jag är tacksam för era råd.... och eftersom vi ska ha en provsminkning så känner jag lugnet. Jag tror inte att mina vänner skulle rekommendera någon som dom inte tror att jag blir nöjd med.

    Åter till planeringen!

Svar på tråden öviksbrudar!! hohooo