• grabba­rna
    Äldre 12 Dec 22:57
    150689 visningar
    399 svar
    399
    150689

    öviksbrudar!! hohooo

    vart är alla? finns det nån ny tråd jag missat..känns lite ensamt här nu *s*

  • Svar på tråden öviksbrudar!! hohooo
  • miapia­s
    Äldre 12 Jan 17:05
    #31

    Nu ärman tillbaka..våran dator la av i början av veckan...man får ju BT abstinens....

    Har ni några bra tips på vad man kan göra på sin egen 30 års fest..ska man skicka ut inbjudningar o hitta på något men vad finns att göra i denna stad

  • grabba­rna
    Äldre 16 Jan 21:53
    #32

    uh så hemskt att vara utan dator.

    sambon och jag slog ihop våra 30 års dagar och hade en stor fest med inbjudningar och hela köret men nu är det ju väldigt nära erat bröllop så det blir kanske lite kaka på kaka så jag skulle nog fråga ngr kompisar om dom ville hänga med på kerstins udde eller nåt annat spaliknande och bara mysa, äta gott och bli lite bortskämd

  • grabba­rna
    Äldre 16 Jan 21:54
    #33

    vi är ju i alla fall tre stycken på listan så vi gör väl en lista va och hoppas att fler hittar hit.

    2/8 Grabbarna i en kyrka nära mig

  • Brud 080808
    Äldre 17 Jan 09:15
    #34

    Då kommer även jag till den här nya tråden. Vi har vart utan internet och såg inte den förrän nu

  • Pumpki­n
    Äldre 17 Jan 09:16
    #35
    Flyttar tråden till Medlemsgrupper ---> BT-träffar.

    /Moderator
  • The Bumble­bee
    Äldre 17 Jan 09:40
    #36

    Skriver en rad här oxå då även om jag kanske inte riktigt är en Ö-viksbrud...men därikring iaf. *Tack för länken grabbarna!*

    Är i startgroparna (och sent ute ) för planering av vårat bröllop som sker den 7/6. Än så länge så är i princip bara platsen för vigsel bokad - och bestman tillfrågad. Allt annat måste planeras å fixas å det snabbt

  • Maria2­009
    Äldre 17 Jan 10:04
    #37

    Halloj! Det är ingen av er Övikstjejer som ska gifta er uppe i Bredbyn, Anundsjö kyrka? Det lutar åt det för oss, men inte förrän i februari/mars 2009... Såååå länge kvar...

    Någon som har provat klänningar på Festprissen i Övik? Har de något fint? Priser? Är inte så sugen på att köpa, jag hyr hellre...

  • miapia­s
    Äldre 17 Jan 10:12
    #38

    festprissen är bra..jag hade ju fått för mig att jag ville ha en viss typ av klänning en originalmodell o visst kunde hon ta hem den men den kostade ungefär likamycket att hyra som att köpa...så jag har fått tag på en kvinna i övik som ska sy en åt mig för 1200 kr...o tyget gick på 2500 så nu får jag en som liknande min original men inte lika dyr

  • Brud 080808
    Äldre 17 Jan 12:57
    #39
    miapias skrev 2008-01-17 10:12:49 följande:
    festprissen är bra..jag hade ju fått för mig att jag ville ha en viss typ av klänning en originalmodell o visst kunde hon ta hem den men den kostade ungefär likamycket att hyra som att köpa...så jag har fått tag på en kvinna i övik som ska sy en åt mig för 1200 kr...o tyget gick på 2500 så nu får jag en som liknande min original men inte lika dyr
    Oj det var inte speciellt dyrt för en burdklänning. Ungefär som att köpa på nätet men då får du en som är skräddarsydd. Vilken lyx!
  • Maria2­009
    Äldre 17 Jan 12:58
    #40

    miapias: vill du avslöja namnet på sömmerskan? :) Det lät inte så farligt dyrt det där...

Svar på tråden öviksbrudar!! hohooo