• grabba­rna
    Äldre 12 Dec 22:57
    150190 visningar
    399 svar
    399
    150190

    öviksbrudar!! hohooo

    vart är alla? finns det nån ny tråd jag missat..känns lite ensamt här nu *s*

  • Svar på tråden öviksbrudar!! hohooo
  • miapia­s
    Äldre 2 Jan 18:02
    #11

    puff puff

  • grabba­rna
    Äldre 4 Jan 16:55
    #12

    är det bara jag som är knäpp och ofta drömmer om bröllopet? alltså jag menar det är ju bra långt kvar dit......datum bokas nästa vecka det beror ju lite på kyrkan också men det blir den 2/8 eller så den 19/7 tror jag det är för den 19:de är väl en lördag? nåja jag ska kolla almanackan mer noga innan det är dags.

    hur långt har ni andra kommit?

  • miapia­s
    Äldre 4 Jan 17:23
    #13

    varför har du inte bokat tidigare..jag bokade i höstas.....

  • grabba­rna
    Äldre 4 Jan 20:07
    #14

    jag provade tidigare men dom ville inte ta en bokning innan nytt år blev för krångligt innan det kommit nya almanackor tydligen *puh*

  • CMH
    Äldre 6 Jan 11:23
    #15

    Hallå!
    Vilken frisör var du till??? den vill jag inte besöka!!!
    Kommer ni hyra eller köpa er bröllopsklänning? var? skulle tro att jag får besöka både Ö-vik och Sundsvall för att hitta någon lämplig klänning!
    Har börjat kolla lite priser för att fixa bröllopsfrisyren. 2350 inkl löshår skulle jag få betala i Kramfors. Känns dyrt för att vara denna lilla hål! men men... när jag gifter mig vill jag känna mig fin.....så då får man väl kosta på sig=)
    Just nu har vi mest problem med matfrågan. Vi vill bjuda på buffé, inte laga maten själv och stället där vi ska ha festen har inte porslin att låna ut. Jag tar emot alla tänkbara idéer gällande det!!

    Ha det bra i bröllopsplaneringen!

  • grabba­rna
    Äldre 6 Jan 13:04
    #16

    på attityd tar dom 1200:- för bruduppsättning men då ingår ingen provuppsättning eller konsultation om det ingår löshår vet jag inte men det fick man låna sa frisören i alla fall

    jag var till lenas frisörer och har i efterhand förstått att många inte är nöjda med dom. frissan heter samma som lady Di

    jag kommer köpa klänningen via lillsessan så den kommer inkl underkjol kosta ung 4000:-

    ja maten är svår jag vill helst ha buffe också för det blir så sabla dyrt med catering har jag märkt, vi funderar på rostbiff, kyckling etc och exotiska frukter lite snyggt upplagt det är ju fräscht och gott om det är varmt

  • miapia­s
    Äldre 6 Jan 16:04
    #17

    jag ska göra min på helhet hår o make (fd maria salongen) o de tar 2500 ca men då ingår även sminkning o prov uppstättning + löshår o även styling av brudgummen....

    jag ska sy en en klänning hos en sömmerska i stan

  • grabba­rna
    Äldre 7 Jan 13:51
    #18

    Nu är det gjort!! nu är kyrkan bokad till 15:00 den 2/8 det fanns en liiiiten risk att kyrkoherden skrivit upp en bokning själv som kanslisten inte sett men hon trodde inte det..

    tjoho jag fick världens knäpp och började dansa omkring här hemma ha,ha

  • jelikr
    Äldre 7 Jan 13:56
    #19

    Jag bor oxå i Öviksområdet
    Vi ska gifta oss 31 maj.
    Ska på festprissen och prova klänning den 17/1
    Annars är nog det mesta bokat.
    Kyrka , frisör , musik , lokal och fotograf
    Känns rätt bra nu.... näst på tur är som sagt klänningen och inbjudningskorten

  • grabba­rna
    Äldre 7 Jan 14:23
    #20

    ja suck musiken jag har ännu inte hittat nån som kan sjunga men när inbjudningarna gått ut i mars och det inte är hemligt längre kan jag börja lägga ut frågan till folk

Svar på tråden öviksbrudar!! hohooo