• grabba­rna
    Äldre 12 Dec 22:57
    150666 visningar
    399 svar
    399
    150666

    öviksbrudar!! hohooo

    vart är alla? finns det nån ny tråd jag missat..känns lite ensamt här nu *s*

  • Svar på tråden öviksbrudar!! hohooo
  • MrsE
    Äldre 19 Dec 19:29
    #1

    Hej hej! Nej jag tror inte att du missat någon tråd....själv har jag fullt upp med att fixa inför jul samt att bröllopet bara ligger några futtiga veckor bort nu. Gifter oss den 5/1 och nu måste allt börja vara klart

    Och alla andra.. tja, de flesta gifter sig nog i sommar och satsar på julen just nu. Önskar ibland att jag bara kunde njuta av julen också men den har liksom kommit i skymundan i år

  • miapia­s
    Äldre 19 Dec 19:50
    #2

    jag starta en ny men ingen svara då....

  • CMH
    Äldre 20 Dec 22:53
    #3

    Hej!
    Bor inte i Övik utan närmare bestämt i Kramfors, men jag hänger gärna med i denna tråd. Planerar just nu för maj bröllop!

  • miapia­s
    Äldre 21 Dec 08:47
    #4

    oki välkommen.....jag var o klippte mig igår o vi började tala om uppsättningen osv...o löshår...åhh vad roligt

  • grabba­rna
    Äldre 25 Dec 20:04
    #5

    välkommen jag bor inte heller i övik bara i närheten....men jag tillhör kramfors kommun så då är vi två...

    vad spännande med hårplanering jag klippte mig i onsdags och beklagade mig över att frissan jag klippte mig hos sist fullständigt massakerade mitt hår och sabbade mina chanser att ha den frisyr jag planerat eftersom hon klippte upp det 1 dm när hon eg bara skulle klippa topparna men hon lugnade mig och sa att man får låna löshår! det visste inte jag..jag trodde man var tvungen att köpa det själv....

  • miapia­s
    Äldre 26 Dec 17:13
    #6

    ja men det var ju lite taskig stil...o inte diskutera detta med dig innan hon klippte av 1 dm

  • grabba­rna
    Äldre 27 Dec 15:19
    #7

    ja jag var ganska sur och jag kommer inte gå tillbaka och jag rekomenderar henne defenetivt inte..hon sa att hon skulle klippa ung 1,5 cm och visade på håret men hon fick nog en blackout och klippte upp det 1 dm istället och när man sitter där märker man ju inte vad dom sysslar med där bak...jag fick en chock när det var klart...

  • miapia­s
    Äldre 27 Dec 17:07
    #8

    mmn..tråkigt...men men...min frisör vill att jag ska ha en klassisk uppsättning så nu surfar jag runt o letar vad det kan vara

  • grabba­rna
    Äldre 27 Dec 22:18
    #9

    låter snyggt! själv har jag tänkt ha halvuppsatt med en lite tiara eller nåt, jag har så ofta uppsatt i vardagen så det känns så vanligt att ha det då också även om det är 100gånger snyggare en sån gång...

  • grabba­rna
    Äldre 2 Jan 12:12
    #10

    puffar lite så vi syns

Svar på tråden öviksbrudar!! hohooo