• jenba
    Äldre 6 Nov 13:00
    2948 visningar
    7 svar
    7
    2948

    någon mer än jag som längtar till julen???

    hej hopp alla glada!

    hur står det till i novemberrusket?
    jag får så många reklamkataloger till jobbet som visar på att det snart är jul.

    åååååå guuuuuuuuuuuuuuuuuud så jag längtar, själv har jag tagit ledigt i mellandagarna och det ska bli såååååå skönt med lite vila emellan åren. ;D

    vad brukar ni ha för planer till jul?

  • Svar på tråden någon mer än jag som längtar till julen???
  • jenba
    Äldre 6 Nov 13:06
    #1

    verkar vara svårt att konkurrera med Jultråden.... hihihih ;D

  • scotti­shwife
    Äldre 6 Nov 13:08
    #2

    jag tror att du får svar här

    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2579529.html

  • 17jan2­009
    Äldre 6 Nov 13:08
    #3

    Jag har alltid älskat jul och advetnt! Enligt mig är det den bästa tiden på året. I år ska jag för första gången inte fira med mig familj utan med min m2b och hans familj. Det känns lite underligt men helt rätt.

  • jenba
    Äldre 6 Nov 13:09
    #4

    jaha, hur många år har ni tidigare firat tillsammans då?
    tror du att det kommer att kännas lite konstigt?


    17jan2009 skrev 2007-11-06 13:08:57 följande:
    Jag har alltid älskat jul och advetnt! Enligt mig är det den bästa tiden på året. I år ska jag för första gången inte fira med mig familj utan med min m2b och hans familj. Det känns lite underligt men helt rätt.
  • cellab­ella
    Äldre 6 Nov 13:15
    #5

    Jag älskar julen, för en månad sen köpte jag de första klapparna och köpte material till årets inslagning. Jag har såklart också bestämt årets jultema! Sen vi fick barn alternerar vi mellan sambons föräldrahem och mitt, i år ska vi vara hos min familj.

  • Äntlig­en är det min tur
    Äldre 6 Nov 18:56
    #6

    tja kompis. Ja äääääälskar också julen. Har redan börjat planera lite. Köpt en del klappar, öpt lte nytt pynt fastän jag sa att jag inte skulle i år. Allt måste ju sparas till bröllopet....

  • Nymåne
    Äldre 6 Nov 19:56
    #7

    Jag älskar också julen!!! Så mysigt med allt julpynt, julgardiner o allt bak o pyssel inför julen som alla verkar hata älskar jag!!! Hoppas på snö i år!!! Ifjol hade vi plusgrader o duggregn på julafton=/

Svar på tråden någon mer än jag som längtar till julen???