• Limbol­ight
    Äldre 31 Oct 23:29
    16910 visningar
    109 svar
    109
    16910

    Skulle kunna gifta mig med denna karl istället!

    Om jag fick chansen skulle jag kunna byta ut min m2b mot underbara Per Morberg vilken dag som helst!

    Har ju för tusan blivit helt betuttad i mannen!

    Hänger som en fjortis och dräglar vid TV:n varje torsdag ,då ursexige Per flyger runt bland sina kastruller och bara är så där underbart hafsig. Han snålar ju inte direkt, varken med kött, smör eller dräpande komentarer. Humor har han dessutom.

    Efter 27 år med samma tant är det väl dags att se sig om efter något nytt Per?

    Eller vad tycker ni tjejer!!??? ;-D

    I lööööööv U Per!!

  • Svar på tråden Skulle kunna gifta mig med denna karl istället!
  • mattev­e
    Äldre 1 Nov 06:46
    #1

    Skojjar du med mig?! Per Morberg?! Näe! Ingen kan ta min älsklings plats - jag är helt betuttad i honom!!!

  • Karis Anneli­e
    Äldre 1 Nov 07:28
    #2

    HAhahaha jag gillar också Per, men kär i han? Näääää.... men galet härlig, en sån som skulle vara kul o va släkt med eller nåt

  • starch­ick
    Äldre 1 Nov 07:29
    #3

    usch nej jag tycker han e lite,,,,,snuskig,,,

  • kentfa­ntast
    Äldre 1 Nov 08:06
    #4

    Ha ha ha! "Jag bryr mig inte. Jag skiter i allt". Men i mitt hem? Njaa.... då är nog min man snäppet bättre tror jag. Han är ju oxå snygg, lite hafsig och har humor...

  • Gullan­82
    Äldre 1 Nov 08:34
    #5

    Skulle aldrig byta ut min löööv mot ngn. ffa inte mot per morberg, tycker han e lite...... hmmmm.... blääh!!!! är det enda jag kommer på som beskrivning.

  • Pumpki­n
    Äldre 1 Nov 08:49
    #6

    Huuh, jag ryser i kroppen när jag ser honom - han är fortfarande äckliga ondingen i Rederiet för mig Fundersam

  • Skottd­agen20­08
    Äldre 1 Nov 08:53
    #7

    Håller med!

    Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-11-01 08:49:53 följande:


    Huuh, jag ryser i kroppen när jag ser honom - han är fortfarande äckliga ondingen i Rederiet för mig
  • PennyJ­enny
    Äldre 1 Nov 11:12
    #8

    Hans matlagningsprogram är kul, men sex - näääää. Slusikg snarare tycker jag.

  • Sosofo­fia
    Äldre 1 Nov 11:23
    #9

    Jag har tyckt att den mannen(?)är otäck och snuskig ända sedan jag såg filmen 1939... Kommer inte ihåg sååå mycket av filmen bara att Per Moberg var vidrig...

    Men jag tycker samtidigt att det är bra att alla har olika smak annars så skulle väl inte BT finnas... Jag menar om vi alla föll för SAMMA karl så skulle ju bara en av oss tjejer vara lycklig och på väg till altaret och då fanns det ingen mening med BT överhuvudtaget.

  • charme­d
    Äldre 1 Nov 11:44
    #10

    vem pratar ni om nu...vem är per??

Svar på tråden Skulle kunna gifta mig med denna karl istället!