• sweetf­ace
    Äldre 16 Oct 18:07
    79446 visningar
    21 svar
    21
    79446

    ömma bröst?!

    kan nån hjälpa mig? jag har haft ömma bröst i 4 dagar nu, och borde inte ha min mens förrän slutet av nästa vecka. och vanligtvis brukar jag då ha ömma bröst en-två dagar strax innan. jag borde inte vara med barn. men har inte testat mig ännu. nån som vet vad det kan bero på?

  • Svar på tråden ömma bröst?!
  • Jockes fru
    Äldre 16 Oct 18:13
    #1

    japp, barn
    Sorry eller grattis!
    Jag fick grymt ömma bröst när jag väntade barn...och gravtestet visade inget förrens jag hade gått över tiden för mens.
    Avvakta några dar, och kolla sen
    Lycka till!

  • *Lilla M*
    Äldre 16 Oct 18:57
    #2

    äsch, jag har typ alltid ömma bröst. Och jag har aldrig varit gravid! Ta det lugnt, men gör ett test om du är osäker!

  • cellab­ella
    Äldre 16 Oct 19:00
    #3

    Första tecknet på att jag var gravid, men det behöver det ju inte betyda.

  • valkyr­iana
    Äldre 16 Oct 19:00
    #4

    På mig är ömma bröst det säkraste tecknet på att jag är gravid. Jag vet direkt!
    Men det är jag

  • Cira
    Äldre 16 Oct 19:54
    #5

    Jag har alltid ömma bröst runt ägglossning och mens.

  • snofsa­n
    Äldre 16 Oct 20:00
    #6

    å ja har ömma bröst när ja har min bh för tajt *heheh*

    till TS: kolla me grav test elle gå till gyn mottagnngen om du vill vara på den säkra sidan

  • Inni84
    Äldre 16 Oct 20:08
    #7

    Kan få ömma bröst lite närsom så det är väl bara o vänta o se om mensen kommer eller testa om du är orolig...

    mvh Inni84

  • sweetf­ace
    Äldre 17 Oct 21:53
    #8

    tack för era svar :-S tja jag skall göra graviditetstest imorgon, jag vet ingen annan råd...har aldrig haft ömma bröst så här länge, inte ens före mens.

    kram på er

  • valkyr­iana
    Äldre 18 Oct 10:52
    #9

    Hur gick det?

  • sweetf­ace
    Äldre 18 Oct 14:24
    #10

    hej igen!

    grav.testet var negativt...vilket jag trodde. konstigt med så ömma bröst! man kan knappt nudda vid dem :( och snart har jag haft det så här i en vecka. och jag har aldrig innan haft så här! äter inga hormoner eller mediciner spm kan orsaka sånt, ej heller mens på g. kan det vara nåt allvarligt fel? borde ja gå till läkare?

Svar på tråden ömma bröst?!