• Pumpki­n
    Äldre 11 Oct 15:19
    282155 visningar
    5228 svar
    5228
    282155

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Pumpki­n
    Äldre 10 Jan 16:06

    Sitter och tittar på bilder på hotell i San Diego - gud vad jag längtar!

  • sommar­brud 080802
    Äldre 10 Jan 16:09

    Hedebris: samma här. Hade jag vetat hur man censurerade bilder hade jag kunnat lägga in bilder. Har fått några bra bilder på kameran nu och vad händer? Jo datorn vill inte läsa upp minneskortet. Börjar då leta efter sladden till kameran,men den är totalt bortblåst! Blir såå arg! Grr..

  • Pumpki­n
    Äldre 10 Jan 16:40

    Snart dags att dra sig mot gymmet igen då. Pust och stön.

  • Flamor­a
    Äldre 10 Jan 16:56

    Suck, sitter och väntar på elever som aldrig dyker upp. Ska ha utvecklingssamtal. Trist att sitta kvar när det inte kommer någon.. Kunde gjort nåt bättre med den tiden..

  • Brud 080524
    Äldre 10 Jan 17:54

    Ikväll lägger jag nog våra inbjudningar på lådan! fatta vad häftigt det känns!!!

  • Pumpki­n
    Äldre 10 Jan 19:37

    Behöver er hjälp tjejer. Listan ska ju uppdateras till nästa tråd och som det är nu är det ganska många på listan som inte varit aktiva härinne på läääänge. Vill ju inte trampa någon på tårna, men samtidigt så kanske det är läge att ta bort några stycken i alla fall?

  • Bellan­ote
    Äldre 10 Jan 20:01

    är alla medlemmar på bt ännu då?? det kanske är ett enkelt sätt att få bort en del..

  • Pumpki­n
    Äldre 10 Jan 20:05

    Ja, alla finns om man söker på dem i alla fall, men har inte skrivit här på typ 2 månader kanske.

  • Äldre 10 Jan 20:25

    oj vad svårt... de som inte har skrivit på jäääääte länge kanske vi kan ta bort men jag vet inte... ??

    anja: hihi har ju oxå fått prova livet med barn som smyger upp på nätterna nu... *suck* jag är så himla trött! hahaha han sparkar som en galning så jag kan verkligen inte sova.. men vi kämpar med att han ska sova i egen säng...

    Måste fläka ur mig en annan sak! ÄR SÅ HIMLA ARG PÅ MIN CHEF!!!!!!! idag fick jag ett nytt avtal att skriva på, hon bara "ja varsegod det är typ samma så skriv på nu så det är klart" jag förklarade att jag ville ta med det hem och läsa i lugn och ro, då blev hon lite sur... när jag läserdet hemma är det ett nytt avtal som hette allmän visstidsanställning.... kort och gott innebar det att mina snart 8 år inom kommunen skulle inte räknas längre och jag skulle få börja om att räkna olika dagar från början! GAAAHHH i hate her! har bokat tid med facket så nu ska här slåss!

    pumpkin: hur gick det med påhopparen? är han/hon utslängd eller varnad eller hur går det till?

  • Pumpki­n
    Äldre 10 Jan 20:36
    Snitte: Men så kan det väl inte gå till? Du blir väl inlasad på något vänster?

    Inlägget togs bort och hon blev varnad.
  • Äldre 10 Jan 20:41

    aha okey!

    mmm när man kommit upp i ett visst antal dagar har man rätt till en tjänst... de dagarna boorde jag ha kommit upp i efter alla dessa år... men jag har ju bar jobbat heeeltid i nästan 4 men ändå.... nu är jag en dag på detta året ifrån att få en fast tjänst och så gör de så här... GRRRR

  • Pumpki­n
    Äldre 10 Jan 20:59

    Ja men va 17, på 8 år måste du ju ha kommit upp i rätt antal dagar!

  • Äldre 10 Jan 21:03

    ja.... men de är så fula i denna förbannade kommunen så det har lixom gått kringlerkrokar och trollat bort ett antal dagar! suck suck suck men jag hoppas facket kan hjälpa mig för detta accepterar jag inte, då skriver jag inte på och slutar direkt! vore intressant att se om de hittar någon annan personal som vill jobba under de arbetsförhållandena o h den lönen hahahah

  • Pumpki­n
    Äldre 10 Jan 21:18
  • AnneiL­und
    Äldre 10 Jan 21:24

    snitte:
    Men så får man väl inte göra? Åh....jag blir så jäkla förbannad över sånt!!Ja stå på dig, försök slåss, kanske ni är flera som kan slåss tillsammans.

    Annars så är jag mest sjuk...hosta, ont i bihålorna och allmänt sjuk. Får nog bli hemma i morgon med...usch så fattig man blir då..

    Pumpkin: San diego...åh dit gick min första USA-resa, älskade den staden, så vacker, så mysig, vilken shopping och vilken MAT!! Ska ni dit efter bröllopet?

    Anja: Ja frisyren är lite "kunglig"...men jag vill nog känna mig som en drottning den dagen. Jag har aldrig sett mig i ett sånt där "halvuppsatt hår", jag har alltid tyckt att de frisyrerna är lite knudiga.... Men så e jag också en stiff fan Så du ser mig i en sån alltså.....då kan den ju inte vara så fel trots allt

  • Pumpki­n
    Äldre 10 Jan 21:27

    Anne: Hoppa in i nya tråden nu!

  • Pumpki­n
    Äldre 10 Jan 21:28

    Äh, nu stänger jag den här tråden, vi ska ändå inte hänga här mer.

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.