• Pumpki­n
    Äldre 11 Oct 15:19
    282188 visningar
    5228 svar
    5228
    282188

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Stjärn­is
    Äldre 31 Oct 21:31

    Pumpkin: Ja, jag är hemma från jobbet idag. Jag har haft ont i huvudet och känt mig hängig i en vecka och i morse kunde jag inte ta mig upp ur sängen för jag hade så ont i huvudet och kroppen.. Har nu precis kommit hem från axessakuten och kom hem med penicillin och nässpray. Hade tydligen både bihåleinflammation och början till öroninflammation, så nu har man fått order om att vara hemma resten av veckan!! Det lät som ett bra pris från Kallfors, tycker jag

    Ina: Det är precis sådant väder som du beskriver i Göteborg idag, regn, blåst och svinkallt!

  • Stjärn­is
    Äldre 31 Oct 21:31

    Pumpkin: Ja, jag är hemma från jobbet idag. Jag har haft ont i huvudet och känt mig hängig i en vecka och i morse kunde jag inte ta mig upp ur sängen för jag hade så ont i huvudet och kroppen.. Har nu precis kommit hem från axessakuten och kom hem med penicillin och nässpray. Hade tydligen både bihåleinflammation och början till öroninflammation, så nu har man fått order om att vara hemma resten av veckan!! Det lät som ett bra pris från Kallfors, tycker jag

    Ina: Det är precis sådant väder som du beskriver i Göteborg idag, regn, blåst och svinkallt!

  • Stjärn­is
    Äldre 31 Oct 21:31

    Pumpkin: Ja, jag är hemma från jobbet idag. Jag har haft ont i huvudet och känt mig hängig i en vecka och i morse kunde jag inte ta mig upp ur sängen för jag hade så ont i huvudet och kroppen.. Har nu precis kommit hem från axessakuten och kom hem med penicillin och nässpray. Hade tydligen både bihåleinflammation och början till öroninflammation, så nu har man fått order om att vara hemma resten av veckan!! Det lät som ett bra pris från Kallfors, tycker jag

    Ina: Det är precis sådant väder som du beskriver i Göteborg idag, regn, blåst och svinkallt!

  • Stjärn­is
    Äldre 31 Oct 21:32

    Hmm, skumt.. Det första inlägget fastnade någonstans och sen blev de helt plötsligt tre! SORRY

  • Pumpki­n
    Äldre 31 Oct 21:35

    Hehe

    Usch, inte roligt att vara sjuk Krya på dig gumman!

  • Stjärn­is
    Äldre 31 Oct 21:39

    Pumpkin: Tackar!! Ska kura ner mig i sängen snart..

  • Alvaer­eva
    Äldre 31 Oct 21:40

    stjärngudinnan:
    haha, jag känner väl mitt goa glada göteborg. allt är bra med det stället, förutom vädret på hösten och vintern
    hoppas du kryar på dej snabbt!

  • Stjärn­is
    Äldre 31 Oct 22:06

    Ina: Tack!! Fast denna höst har det faktiskt varit en ovanligt torr höst men nu är det riktigt grått och ruggigt. Det lär väl hålla i sig hela hösten och vintern Hur länge sen är det du bodde i Götet?

  • Alvaer­eva
    Äldre 31 Oct 22:12

    stjärngudinnan:
    hmm, det är väl omkring fyra år sen nu. oj herregud, tänk att det är sååå längesen! fyfan vad jag saknar familjen nu när jag tänker på det

  • Stjärn­is
    Äldre 31 Oct 22:19

    Alvaereva: Det kan jag tänka mig! Hur ofta är du hemma? Jag har inte bott i samma stad som min familj på snart 10 år. Jag börjar faktiskt känna att det skulle vara skönt att flytta hem igen. Tänk att kunna ta en spontan fika en söndags eftermiddag!

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.