• Pumpki­n
    Äldre 11 Oct 15:19
    285179 visningar
    5228 svar
    5228
    285179

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Sataya
    Äldre 31 Oct 15:39

    jo men det är ju bara det att jag vill fixa det mesta innan bebis kommer.. och ska väl försöka få åka till en butik här i stan som öppnar fem bara för att kolla priser.. men alla är så fruktansvärt dyra annars..

  • Sataya
    Äldre 31 Oct 15:52

    är sugen på denna med www.tradera.com/Brudklanning_brollopsklanning_size_8-auktion-49839854
    men då är måtten för små (eller för stora beror på vart du mäter) det är ju korsettknytning på den så tuttarna gör ju inget att de är några cm större än måttet på klänningen (har dock svårt med saker som inte har band tubtoppar osv)
    sedan midjan kan man ju träna till sig:) och sedan höft måttet är 3cm för stort men när man får barn går ju det ut sig och det är svårt att få in:S så jag är som helt i valet och kvalet..
    ska iaf kolla på den där butiken här i stan först...

  • Alvaer­eva
    Äldre 31 Oct 15:53

    förstår att du vill ha allt klart innan bebisen kommer, men du hinner säkert ändå att köpa klänningen sen när du vet måtten lite bättre! det är ju egentligen bara att gå till en skräddare och ta måtten sen när du vet som bättre, skicka dom till företaget som gör klänningen, betala och en månad senare har du klänningen vid dörren!

  • Sataya
    Äldre 31 Oct 16:02

    nja riktigt så enkelt är det inte heller.. med tanke på att det tar tid att gå ner de där kilona man går upp (hade dock bara gått upp 1kg då jag var i v. 26) men sedan är det ju som sagt brösten och höften som man inte kan göra så mycket åt..

  • Hedebr­is
    Äldre 31 Oct 16:46

    blev inspirerad av alla era historier... någon som vill veta hur vi träffades? *asg*

  • Sataya
    Äldre 31 Oct 16:51

    ja berätta:)

  • Hedebr­is
    Äldre 31 Oct 17:14

    Hihi... Vi träffades första gången på premiären av narnia.

    dock var det inte vi som var på dejt. utan det var en dubbeldejt. jag dejtade hans bästa kompis... *skäms* Dock slutade jag och hans kompis att dejta efter ett tag och några månader senare träffades jag och min nuvarande pojkvän igen på mitt gamla raggs inflyttningsfest. DÅ blev vi tillsammans ;)

  • sajber­pillan
    Äldre 31 Oct 17:22

    GRATTIS ANJA!!!!! Hoppas han kommer med en stor bukett blommor eller nåt liknande som kompensation för skämtet.

    Vi ska ha vår bebis i början av maj. Det känns jättelänge dit, men kommer säkert gå fort. Har ju redan avverkat ca 1/3del av graviditeten!

  • Pumpki­n
    Äldre 31 Oct 18:56

    Suck... Jag borde verkligen sätta mig och skriva ansökningar - men jag har NOLL inspiration Fundersam

  • Mrs B
    Äldre 31 Oct 19:03

    Grattis Anja!

    Hoppas du har fått en underbar kväll och att du har blivit lite bortskämd ikväll!

    Pumpkin
    Förstår hur du känner dig angående jobbet.
    Jag hade ju mitt i våras/somras, inget kul alls.....

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.