• Pumpki­n
    Äldre 11 Oct 15:19
    282178 visningar
    5228 svar
    5228
    282178

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Stjärn­is
    Äldre 31 Oct 11:40

    Hej tjejer! Känns som evigheter sedan jag var här. Hur har ni det? Har massor att läsa igen, ser jag. Är hemma från jobbet idag, så det är perfekt Här är allt som vanligt eller ja, nästan, lite mer upptagen än vanligt! Så bröllopsplanerna har legat still ett tag. Trist! Men vi har iaf bokat vår bröllopsresa nu. Det blir 10 dagar till Västindien. Vi kan tyvärr inte vara borta så mycket längre på grund av det är osäkert hur det blir med jobb för sambon MEN vad jag längtar, ska bli underbart att sticka iväg dirket efter bröllopet!

  • Stjärn­is
    Äldre 31 Oct 11:42

    Anja: Grattis på födelsedagen!! Törs man fråga hur gammal du blir? Oh, nej, ingen tårta till honom

  • Alvaer­eva
    Äldre 31 Oct 11:51

    anja:
    grattis på födelsedagen!!
    din man kläckte en kommentar rätt lik den min syster fick när hon fyllde 40 i våras. hennes man väckte henne på morgonen och sa "du, det är första gången jag vaknar jämte en så gammal kvinna" hon blev fly förbannad! heheh

    sataya:
    störtskön replik från din sida, det där med datorer o vapen!!

    själv fick jag ur mej när jag o adam hånglade första gången och det började hetta till, nått i stil med "du ska inte tro att du bara får ha sex med mej EN gång. ska vi snuska så får du gifta dej med mej också" eller nått i den stilen. kan tillägga att då hade vi känt varandra i typ... fem timmar? det är ruskigt pinsamt!!

  • Mitzie­moe
    Äldre 31 Oct 12:09

    Godmorgon tjejer!

    Å GRATTIS Anja!!!

    Skoj att läsa allas historier... våran är inte så speciell... I korta drag så träffade jag min
    M2b´s kompis på nätet  men föll för min M2b istället... va inte så populärt kan jag ju säga...*hehe*

  • Pumpki­n
    Äldre 31 Oct 12:15

    stjärngudinnan: Sådärja, trevligt att du inte glömt bort oss
    Hur kommer det sig att du är hemma idag? Sjuk?
    Kul att ni bokat resan!

    Alva: HAHA Mitziemoe: Så det kan gå

  • Mitzie­moe
    Äldre 31 Oct 12:19
    Pumpkin

    Mjo... Blir inte alltid som man tänkt sig...*hehe*

    Usch jag har haft massa människor springandes här hela morgonen... Först från Brf för att göra en besiktning av lägenheten och sen nån gubbe som va här för att kolla våran varmvattenberedare som inte funkar som den ska... Hundarna e helt virriga dom fattar inte vad alla människor ska här å göra...*ler*
  • Pumpki­n
    Äldre 31 Oct 12:21
    Mitziemoe: Det är det som är charmen med det hela
    Varför har de gjort en besiktning av lägenheten?
  • Alvaer­eva
    Äldre 31 Oct 12:22

    åååh, det är så fint väder. jag vill gå uuuut!! långpromenad i skogen, vilken lyx!! jag ska aldrig gnälla mer sen om att jag är trött i benen när jag gått på långpromenader.

  • Pumpki­n
    Äldre 31 Oct 12:24
    Alva: Men å andra sidan är det sviiinkallt ute! Själv hade jag gärna suttit i hängstolen ute på balkongen (som ju är inglasad och skön numera), inlindad i en filt med en bra bok och en kopp varm choklad. Åååh!
  • Mitzie­moe
    Äldre 31 Oct 12:27
    Pumpkin

    Vet inte riktigt varför dom har fått för sig att dom ska kolla alla lägneheterna, så att dom vet om dom är ok och så antar jag... om det är något som behöver åtgärdas eller så.
Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.