• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Anja 19 juli 2008

    Haha jaaa men är inte det där såååå typiskt! De är ju alltid superromantiska i början men sen, när man har tre barn och huslån och bilen går sönder stup i kvarten och man har ont om pengar, inte f..n är de så jätteromantiska då inte

    Men de har ju sina stunder. Daniel är romantisk i perioder. Han har precis haft en jätteromantisk period men nu är han ganska tråkig

  • Sataya

    hahaha jadu cricke har väl sina stunder med:) men det kanske beror på mig med.. man vet aldrig.. man är nog inte så lätt att leva med ibland:)

  • Anja 19 juli 2008

    Hihi ja men det var väl inte så farligt! Vet man så vet man lixom

    Låter ganska likt oss... (fast vi kände ju varann sen länge och hade redan ett barn tillsammans även om vi aldrig levt tillsammans tidigare eller ens varit tillsammans sen tidiga tonåren *asg* )

    men vi blev tillsammans den 28/7 och jag blev gravid i augusti, fniss fniss... En månad senare lixom.

    När vi blev tillsammans var vi tre i familjen och 1 år och 11 månader senare var vi FEM. Men det är underbart

  • Sataya

    hahaha ja..
    fan vad fränt vi blev tillsammans en dag senare än er (antagligen flera år senare men)och ska gifta oss samma dag:) hahaha
    spooky

  • Anja 19 juli 2008

    Japp det är hur häftigt som helst Egentligen blev vi faktiskt inte heller tillsammans förrän den 29:e för vi pratade så länge i telefon coh det var inte förrän i slutet av det nio timmar långa samtalet som Daniel klämde fram vad det var han kände och ville, haha...

    Men eftersom klockan fortfarande var före tolv när han ringde så säger jag ibland att vi blev tillsammans den 28:e men egentligen är det ju faktiskt den 29:e

    Ännu mer spoooooky, hihi...

  • Anja 19 juli 2008

    Det var år 2003, så inte jättelångt före er

    Vi kommer att gifta oss 10 dagar innan vårt femårsjubileum och ni tio dagar innan ert tvåårsjubileum, för jag antar att du inte menade att ni blivit tillsammans 29 juli-07

  • Anja 19 juli 2008

    Nä tjejer jag är sååå trött. Måste i säng så jag orkar vakna imorgon och gå till dagis m barnen osv. Sen ska jag ju hem och baka och laga mat. En tjejkompis kommer på middag för hon kan inte på lördag. Annars är själv firandet på lördag så imorgon blir det bara lite familjefirande

    kram och natti natti på er

  • Sataya

    haha nej det är klart det var -06 :) haha jag är helt snurrig och har varit det enda sedan jag blev gravid:P hahaha skit cpt:) glömmer allt, blandar ihop datum tider osv...

  • sajberpillan

    Sataya: din story påminner lite om hur vi träffades. Var på krogen (30/7, verkar vara många där i slutet av juli) och dansade loss på ett bord, då jag tittar ner och ser världens vackraste ögon som jag blir dökär i. Dock försvinner de bort (med resten av personen) och jag tänker att honom lär jag aldrig få se mer.
    En liten stund senare kommer han tillbaka med öl till hela tjejgänget och bjuder. Vi sitter och snackar lite och det visar sig att en kompis kille och min m2b har spelat amerikansk fotboll i samma lag och kände varann.
    Jag hade dock en annan dejt för kvällen som jag raskt dumpade - men under tiden som jag snackade med honom trodde Kjelle (m2b) att det var kört och dansade med min kompis. Jag blev skitsotis, men trodde det var henne han ville ha.
    Sedan följde han oss hem( kompisen och jag bodde i samma hus) och sedan dess har vi varit ihop. Efter ca 6 månader friade han och någon dag senare var jag gravid och nu väntar vi barn nr 2 och ser fram emot ett bröllop.

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.